Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
(Åh okej....)
Jag sneglar åt sidan och ser att hon Cprnelia också är här. Jag vänder blicken mot kupédörren när den öppnas, precis som en lite Cornelia gör. Och sen står jag där, hälften så lång som nu och med mycket kortare hår. Och smutsig....Hm.
- HEEEJ!!!! Ler jag med barnslig röst.
- Hej! Sägr Cornelia tyst och ler.
- Få ja sitta här?? Sluddrar jag på min konstiga Engelska.
- Javisst!!!
- Tackartackar!! Vad är du för en alpacka då?
Cornelia stirrar oförstående på mig,
- Alpacka?
- Öh, ja?? Säger jag storögt.
- Alltså vad menar du med det? Säger Cornelia, tydligen ledsen över att ha blivit kallad alpacka.
23 dec, 2013 09:16
|
|
Borttagen
|
(ha lol, typical Pling  )
"Är de klara snart? Jag har en suuuperbra då vi skrämmer Peeves!!!!", Ted hoppar upp och ner bredvid mig.
"Snart ted, låt det ta sin tid."
23 dec, 2013 18:32
|
|
Borttagen
|
(Ja, hahah^^)
Vi är tillbaka några minuter senare.
- BLEV DU LEDSEN FÖR ATT JAG KALLADE DIG ALPACKA??? Flinar jag mot Cornelia. Hon rodnar.
23 dec, 2013 21:38
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
"Du kallade henne alpacka?", Cornelia blir helt röd innan hon ser på mig och svarar "JA, men ändå… Det var då vi blev vänner", hon vänder sig mot Pling och ler stort.
"MIIIIIN TUUUUUR PLINKAN!", Ted hoppar upp och ner bredvid henne.
"Vi ska tillbaka hit, för två år sen!"
23 dec, 2013 22:59
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
- Vem är du ens?? Ler jag åt killen.
23 dec, 2013 23:02
|
|
Borttagen
|
"Teddy så klart!", ted putar med läppen.
"Din pojkvän", fyller han i med en hemsk imitation av Sam.
23 dec, 2013 23:09
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
- Min pojkvän säger du?? Flinar jag retsamt och kysser honom på kinden.
23 dec, 2013 23:11
|
|
Borttagen
|
Sam börjar koka av vrede och jag trycker ner ted och Pling i minnessållen.
24 dec, 2013 02:18
|
|
Borttagen
|
Jag ler mot Ted,som ler tillbaka.
24 dec, 2013 02:24
|
|
Borttagen
|
"IVÄG MED ER!", tjoar Tessie glatt och krama om Cornelia.
24 dec, 2013 12:50
|
Du får inte svara på den här tråden.