Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"I alla fall. Dagens lektion handlar om känsliga förhållanden." Jag blinkade mot Wee.
19 okt, 2013 17:56
|
|
Borttagen
|
Jag lyssnade inte utan tittade skuldmedvetande ner i bordet.
19 okt, 2013 17:58
|
|
Borttagen
|
-Wee-
Jag försökte utstråla så mycket hat som möjligt till Hector.
19 okt, 2013 18:02
|
|
Borttagen
|
När klockan ringde var jag redan ute ur klassrummet.
19 okt, 2013 18:03
|
|
Borttagen
|
Eftersom jag och Hector hade skåpen bredvid varandra så passade jag på att drämma våran oändligt tjocka bok i huvudet på Hector så hårt dom möjligt.
19 okt, 2013 18:05
|
|
Borttagen
|
"Du Wii... Förlåt. Jag kan gå och prata med Diego omdu vill..."
19 okt, 2013 18:06
|
|
Borttagen
|
Jag gick fort där ifrån utan att kasta en blick på hans vackra, nej jag menade fula tryne.
19 okt, 2013 18:09
|
|
Borttagen
|
Jag stängde med en suck mitt skåp och dök upp vid Wiis sida.
"Snälla förlåt"
19 okt, 2013 18:11
|
|
Borttagen
|
"Jag tänker inte lyssna på dig. Okej?" Sa jag mörkt.
19 okt, 2013 18:13
|
|
Borttagen
|
"Gör inte det då!"
Fräste jag och försvann.
19 okt, 2013 18:14
|
Du får inte svara på den här tråden.