Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NezzNezz
Elev |
Så kan det gå, när man badar med kläderna på" - Alice lite halvt påverkad *-*
Everyday I try to look my best, even though inside I’m such a mess. 16 jul, 2015 01:07 |
|
Aveline
Elev |
Ett litet dagisbarn som går i en grupp stannar och skriker till mig och min kompis.
-Är ni med i ---- (en förening) Vi nickar. -Coolt. Barnet ignorerar oss sen och går vidare. Min kompis: -Det händer ofta. Det vanligaste är dock att de känner igen mitt namn och kräver att jag ska veta deras. Sen kan de säga att jag inte har några ögonbryn. Jag: -Fast du har ögonbryn. Kompisen: -Ifrågasätt inte barn. Hemska saker händer. Vi går vidare som om inget hänt. "Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 16 jul, 2015 01:19 |
|
LIA15
Elev |
Inget av de här är från idag men,jaja.
"Först märker jag att mina fötter är leriga för att jag har gått i lera. Sedan märker jag att jag måste ta av mig mina fötter" - struts.2 (aka Hanna) Mormor *argt*: "Men Dracula finns ju!" "Är det jul i nyår?" - Mormor "Det smakar som diskmedel. Men gott diskmedel" - Morfar 17 jul, 2015 10:48 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Jag och mina 2 systrar satt i bilen + vi hade köpt schampo så den ställde vi i bilen också medan pappa var iväg och fixade en grej.
Då sa min ena syster: Kolla denna låda! ( fanns som en liten låda i bilen haha) då sa jag: Undra vad man kan ställa där då Då ställde hon schampot i lådan och sade: Här kan man ställa schampon! En schampolåda! 17 jul, 2015 12:58 |
|
Borttagen
|
Jag har en svart tröja på mig (med blå jeans och bruna skor).
Kompis: JÄVLAR vad du är svartklädd! 17 jul, 2015 19:15 |
|
Luna Chang
Elev |
Lillasyster: Mamma man kan tro att du är luftgudinnan!
Mamma: Jaså? Lillasyster: Jo, du rapar och fiser så mycket! Hej 18 jul, 2015 23:39 |
|
Borttagen
|
"Det är disco på toaletten!" - min femåriga kusin.
19 jul, 2015 14:47 |
|
Borttagen
|
Jag o min kompis sitter och lyssnar på min spellista på Spotify då en låt av Samir och Viktor sätts på.
"Moa, vem tycker du mest om, Samir eller Viktor?" - Hon. "Eh, jag vet inte, Viktor kanske?" - Jag. "Va, GILLAR du HONOM?! Han ser ju ut som en ANANAS!" - Hon. 21 jul, 2015 14:36 |
|
Borttagen
|
Jag ska på konfirmationsläger i England. Vi åker till London och fortsätter till Norwich.
"Ska ni göra något med konfirmationsgruppen i London?" - Clara "Nej, bara gå på en buss." - Jag "VA? SKA NI GÖRA DET? MED KONFIRMATIONSGRUPPEN?" - Clara "... va ... ja ..." - Jag Hon trodde att jag sa att vi skulle gå på Warner Bros (The Making Of Harry Potter) ... 21 jul, 2015 17:09 |
|
Borttagen
|
Okej det kanske inte riktigt är ett citat då men min halvkusin (min morbrors exfru:s barn med en annan man efter deras förhållande - det är komplicerat) skulle spela in en video baklänges (hon använde någonstans app så att den spelade upp videon baklänges eller något) och det första hon var var:
"Tjaaaaaaaaaa!" Vilket lät såhär baklänges: "Haaaaaaaaash!" 21 jul, 2015 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen