The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
haha ja jag såg det precis efter att jag skrev det inlägget
6 sep, 2012 10:15 |
|
Borttagen
|
var är Ginny ?
6 sep, 2012 21:01 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: var är Ginny ? Vilken Ginny? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 6 sep, 2012 21:04 |
|
amanda1104
Elev |
Ginny!!!!! kanske
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 sep, 2012 11:45 |
|
Majis
Elev |
Oh! Trög hjärna jag har xD Men vadå, trivs ni inte med mig? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 7 sep, 2012 14:30 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Majis: JOHO!!!!!Oh! Trög hjärna jag har xD Men vadå, trivs ni inte med mig? Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 sep, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Oh! Trög hjärna jag har xD Men vadå, trivs ni inte med mig? Det tycker jag ens inte att vi behöver svara på 7 sep, 2012 17:46 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Oh! Trög hjärna jag har xD Men vadå, trivs ni inte med mig? Det tycker jag ens inte att vi behöver svara på Oh... är det så illa? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 7 sep, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Oh! Trög hjärna jag har xD Men vadå, trivs ni inte med mig? Det tycker jag ens inte att vi behöver svara på Oh... är det så illa? ähum, tvärtom 7 sep, 2012 19:43 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Oh! Trög hjärna jag har xD Men vadå, trivs ni inte med mig? Det tycker jag ens inte att vi behöver svara på Oh... är det så illa? ähum, tvärtom Oh, jaha! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 7 sep, 2012 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen