Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Archarec
Elev |
21 jun, 2013 22:49 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Pinez 14: Skrivet av Frivolt: J Jag önskar så himla gärna att jag bara kunde glömma dig! Att jag kunde få ur dig ur min hjärna så jag slapp tänka på dig 24/7! Klarar inte av det här längre, orkar inte vara intresserad av någon som aldrig aldrig kommer att bli intresserad av mig tillbaka. Det gör så himla ont!! Jag vet inte vad jag ska göra! 2 år, orkar inte mer! Trodde det skulle hjälpa om jag träffade någon annan men fan heller, hjälper ju inte ett skit! Du är fortfarande kvar Snälla, försvinn! Please? Jag orkar inte..... Har EXAKT samma problem, vi gick i samma klass i tre år. I tre år var jag olyckligt kär. Men nu har han slutat, jag frågade inte på honom men jag beskrev för honom vad jag kände men jag fick inget svar. skit jobbigt.,. Åh, fy så drygt D: Inte sjyst av honom att göra sådär, man kan väl ändå va sjyst o svara iaf! Lixom...Hatar o va olyckligt kär!! Jag önskar jag kunde tala om för den personen jag tänker på vad jag känner, men tyvärr skulle inte det gå så bra D: 22 jun, 2013 13:06 |
|
Looney673
Elev |
22 jun, 2013 16:03 |
|
Trezzan
Elev |
Du tog min allra bästa vän ifrån mig, och det hatar jag dig för. För att du, just du. Lillasyster till en av mina nära vänner. Var tvungen att dyka upp i vårt lilla område, tro att alla killar ville ha dig, förstöra mitt fina lilla hjärta. Du fick henne att supa, fick henne att röka och tro mig! Det gjorde hon verkligen inte på egen vilja. Du fick henne att tro att jag ville ha bort henne från dig. Att det var jag som förstörde mellan er två, men det var du, du förstörde hela tiden för oss två. Under 2012-2013 höst-vår så har vi bråkat så otroligt mycket. Men jag visste någonstans längst in i mitt hjärta att ni aldrig skulle klara er lika bra som jag och hon klarat oss. Jag hatar dig. Med alla värdighet. Jag slår dig gärna ytterligare tio gånger!
Till ett monster.
22 jun, 2013 18:07 |
|
dillen99
Elev |
Nu lägger du upp en bild på Facebook där det står något i stil med " Bra vänner är som en fyrklöver, svåra att finna men en lycka att ha" Ja vad fan ska det betyda nudå?
Vi är inte ens vänner längre, kommer du ihåg att du lämnade mig förut? Precis, så kom inte nu till mig och säg att du inte har några vänenr för det var precis vad du lämnade mig för, för nya vänner. Man mikham to ra dar aghosh giram <3 22 jun, 2013 19:33 |
|
Elma00
Elev |
22 jun, 2013 23:05 |
|
Frivolt
Elev |
Varför ska alltid JAG behöva anpassa mig?! Varför kan inte hon anpassa sig efter mig?!
Jag lät ju henne va när hon mådde skit, nu kan väl hon lämna mig ifred när jag mår skit. Orkar inte träffa mänskan, orkar inte!! Orkar inte höra om hennes jävla djur som inte ens tycker om mig, orkar inte se hennes alla jävla bilder när hon inte ens bryr sig om mina, eller varför ska JAG behöva se hennes jävla dåliga skitserier när hon inte ens vill försöka se mina serier?! Varför ska JAG behöva anpassa mig efter henne när hon knappt bryr sig om hur jag mår, vad jag vill och så vidare?!!? Orkar inte med det här.... Vill bara att du ska komma hit E och rädda mig, rädda mig från allt jobbigt och få mig att le och skratta igen!! Saknar dig som fan ska du veta! Jag önskar bara att du visste om allt, hur jag mår och så. Jag behöver dig!!! 28 jun, 2013 18:32 |
|
Borttagen
|
Jag fattar seriöst inte varför Camilla ser dig och Molly som om ni vore dansens gudar och oss andra som undersåtar... "Andrea, ställ dig snett bakom Clara! Inte bredvid, hon ska stå längst fram!" Alltså... och så när vi ska delas in i grupper: "Molly i ena gruppen och Clara i den andra!" som om ni ska lära oss andra alla steg... Visst, ni dansar bra, ni ser bra ut osv. men... ni har fan inga hjärtan att tala om!
28 jun, 2013 18:39 |
|
Minihäst
Elev |
Hej. Jag tycker du är fin. Jag älskar dig. Fast jag tror inte jag är kär i dig. Du är så viktig för mig.
another day, another slay 28 jun, 2013 19:57 |
|
dillen99
Elev |
Saknar dig. ♥ Träffade dig idag och du fick mig att skratta när mamma körde hem dig! Nu först förstår jag hur jag kunde vara kär i dig! Du är helt underbar! ♥
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 28 jun, 2013 21:28 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen