The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: MEN! Hallå! Den goda sidan har övertagit den onda sidan! DE HAR STARTAT KRIG! De har våra medlemmar! D: D: VI HAR OCKSÅ PAJ!!! No you dont >:'D Ni började D: Nu är det ni som är onda och vi som är goda S: Ni tar våra medlemmar och tar över vårt forum. Vi bjuder er på middag D: 31 dec, 2011 14:50 |
|
OliverPhelps
Elev |
31 dec, 2011 14:51 |
|
Minidjuret
Elev |
De får gärna stanna här. Avifors är kul ju xD
Men ni får inte ta våra medlemmar D: 31 dec, 2011 14:52 |
|
Borttagen
|
Hej då
31 dec, 2011 14:52 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Jag trodde vi var vänner, jag trodde du var annorlunda! D: 31 dec, 2011 14:53 |
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av Minidjuret: De får gärna stanna här. Avifors är kul ju xD Men ni får inte ta våra medlemmar D: Jaja, okej då! D:
31 dec, 2011 14:53 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Oh seriously what is happening here?????
31 dec, 2011 14:54 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag vet inte! D:
Den goda sidan har tagit våra medlemmar D: Jaja nu vet vi vilka som är äkta medlemmar av The dark side! 31 dec, 2011 14:55
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-31 kl. 14:57
|
|
Borttagen
|
Vi är vänner men jag har tröttnat på att ni bara ska prata engelska, och dom goda är fler en ni så jag hittar nog en svenk-talande vän 31 dec, 2011 14:56 |
|
OliverPhelps
Elev |
31 dec, 2011 14:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen