Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
VARFÖR ?
Ron vill också ha en kram! 7 jan, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Lord Voldemort är snäll, han gav Harry lite av hans krafter! ellerhur! Han är rätt trevlig ändå.. Ska vi bjuda han på teparty? Eller just ja, han är död.... åh vad synd. Men vi kan lägga ett brev och lite blommor + ett kort på Harry bredvid graven Också skriver vi på kortet: From Harry With Love ♥ ahah, det blir awesome. Undrar var han har sin grav NU SKA VI UT OCH LETA! men vart ska vi börja? :o typ i skogen, hehe .. Å just ja, Hna typ bara försvann, ingen kropp blev ju kvar! 7 jan, 2012 22:22 |
|
Dementoren
Elev |
7 jan, 2012 22:22 |
|
Rawenclaw98
Elev |
7 jan, 2012 22:22 |
|
Sixtis
Elev |
7 jan, 2012 22:22 |
|
si_tonks
Elev |
7 jan, 2012 22:22 |
|
joel9324
Elev |
7 jan, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Leave us Harris! 7 jan, 2012 22:23 |
|
Borttagen
|
ÅHH JAG ÄLSKAR DEN OTROLIGT FINA SLUTSCENEN PÅ DENNA FILM, BEST ENDING EVER!!!! ♥ ♥
7 jan, 2012 22:23 |
|
Rawenclaw98
Elev |
7 jan, 2012 22:23 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen