@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Solkatten: Hur ska jag nu göra!?!? Jag vill gå på Jedwards konsert med min kompis men hon ville inte låta mig betala hennes biljett (hon har inte råd)! Jag vill inte heller gå dit ensam :'( Åh, nu kommer jag säkert inte gå dit överhuvudtaget. *gråter* Erbjud dig att betala den så länge, så kan hon betala tillbaka när hon har pengarna. Eller köp den och ge den till henne som sen julklappa/tidig födelsedagspresent. Fast om hon nu inte vill och jag har redan köpt den som ' en sen julklapp ' så vet jag ju inte hur hon kommer reagera. Antingen glad eller på något annat sätt Vill hon gå då? Eller gillar hon JedWard? Det vore bra och ta reda på det först. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Sitter och pratar med Bombarda. Hon har absolut inte varit på ett riktigt disco. Vi gamlingar vet ju hur det ska gå till!
Party hard! 9 jan, 2012 14:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Solkatten: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Solkatten: Hur ska jag nu göra!?!? Jag vill gå på Jedwards konsert med min kompis men hon ville inte låta mig betala hennes biljett (hon har inte råd)! Jag vill inte heller gå dit ensam :'( Åh, nu kommer jag säkert inte gå dit överhuvudtaget. *gråter* Erbjud dig att betala den så länge, så kan hon betala tillbaka när hon har pengarna. Eller köp den och ge den till henne som sen julklappa/tidig födelsedagspresent. Fast om hon nu inte vill och jag har redan köpt den som ' en sen julklapp ' så vet jag ju inte hur hon kommer reagera. Antingen glad eller på något annat sätt Vill hon gå då? Eller gillar hon JedWard? Det vore bra och ta reda på det först. Ja, hon vill gå. Bara det att hon inte har råd ... Det hon skrev; "Jag vill inte följa med på dina föräldrars bekostnad, oavsett vad de skulle tycka skulle det känna alldeles för fel, även om det var snällt tänkt." "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 14:57 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Solkatten: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Solkatten: Hur ska jag nu göra!?!? Jag vill gå på Jedwards konsert med min kompis men hon ville inte låta mig betala hennes biljett (hon har inte råd)! Jag vill inte heller gå dit ensam :'( Åh, nu kommer jag säkert inte gå dit överhuvudtaget. *gråter* Erbjud dig att betala den så länge, så kan hon betala tillbaka när hon har pengarna. Eller köp den och ge den till henne som sen julklappa/tidig födelsedagspresent. Fast om hon nu inte vill och jag har redan köpt den som ' en sen julklapp ' så vet jag ju inte hur hon kommer reagera. Antingen glad eller på något annat sätt Vill hon gå då? Eller gillar hon JedWard? Det vore bra och ta reda på det först. Ja, hon vill gå. Bara det att hon inte har råd ... Det hon skrev; "Jag vill inte följa med på dina föräldrars bekostnad, oavsett vad de skulle tycka skulle det känna alldeles för fel, även om det var snällt tänkt." Då är det ju bara att fixa en till henne med. Och om hon inte vill ta emot den så erbjud henne att betala tillbaka hela, eller en del av summan för biljetten när hon har råd. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 14:59 |
|
scarhead
Lärare |
9 jan, 2012 15:07 |
|
MizzNina
Elev |
Nu blev jag lite irriterad. En av mina lärare skrev precis på sin status angående att kolla inskickade arbeten. bla.bla.bla...
Det påminde mig om att jag inte har gjort klart första arbetet i Socialpsykiatrin än... Oops. *går iväg och studerar* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 15:09 |
|
Borttagen
|
Gud vilken mysig känsla det var inne på stadsbiblioteket idag.
Gick ner till baranavdelningen för att leta efter hyllan med Tintin-serierna (uh.. de var framför näsan på mig flera gånger utan att jag såg de) och precis när jag går förbi en soffa noterar jag att jag ser två barn som läser en varsin smal, avlång bok och sedan insåg jag att de båda läste ett varsitt Tintin-album. Liksom, att barn upptäcker denna fantastiska serie år efter år är helt fantastiskt, en fandom som lever vidare liksom ♥ Och sedan passerade jag några som pratade om HP. ♥ 9 jan, 2012 15:16 |
|
Solkatten
Elev |
^ Bara jag som inte gillar Tintin? o.O xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 15:20 |
|
dystopi
Elev |
Jag har köpt choklad som jag tänkte sitta och tjock-äta framför datorn, men självklart så är jag inte ensam hemma, så jag kan inte äta min mumsiga choklad som ligger och väntar på mig D:
9 jan, 2012 15:29 |
|
Solkatten
Elev |
Chattar med min kompis på First class. Försöker lösa det här med biljetten. Haha
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 15:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen