Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl 25 sep, 2012 15:01 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥
25 sep, 2012 15:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ 25 sep, 2012 15:24 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥
25 sep, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥ man tackar♥ 25 sep, 2012 15:24 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥ ma tackar♥ jag kommer värkligen sakna dig när du är i paris
25 sep, 2012 15:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥ ma tackar♥ jag kommer värkligen sakna dig när du är i paris jag kommer sakna dig till tusen (jag menar de) 25 sep, 2012 15:27 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥ ma tackar♥ jag kommer värkligen sakna dig när du är i paris jag kommer sakna dig till tusen (jag menar de) ♥♥♥♥ jag behöver min smarta lilla flygekorre
25 sep, 2012 15:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥ ma tackar♥ jag kommer värkligen sakna dig när du är i paris jag kommer sakna dig till tusen (jag menar de) ♥♥♥♥ jag behöver min smarta lilla flygekorre jag behöver dig 25 sep, 2012 15:29 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: allt för ida Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska kanske men ialafall mycket hon är super snäll min vänn irl å tack!♥♥♥♥ du är bäst♥♥♥♥ tack du med!!!!!!!!♥ ma tackar♥ jag kommer värkligen sakna dig när du är i paris jag kommer sakna dig till tusen (jag menar de) ♥♥♥♥ jag behöver min smarta lilla flygekorre jag behöver dig du kommer väll muggla mycke?
25 sep, 2012 15:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen