Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Aw tack finis ♥ Kraam! Men kan inte riktigt förstå på vilket sätt D: Allt känns bara så hopplöst D: 20 aug, 2014 19:48 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte gå till skolan imorgon. Vill inte träffa någon, vill inte ha nya lärare, vill inte gå till tre. Något jag däremot vill är att sitta hemma och titta på serier men neeej
ugh 20 aug, 2014 19:50 |
|
Ginny00
Elev |
Har känt mig så fruktansvärt värdelös i flera dagar nu. Och vet inte vem jag kan gnälla hos, för det har blivit fel flera gånger nu.
Konditionstest imorgon på Idrotten, tänk om det går dåligt, det gick skit att springa senast. Måste köra ett ordentligt styrketräningspass snart nu, det har gått för lång tid. Kan inte låta bli att gå in på alla fitnesskonton på Instagram, jämföra, äcklas av mig själv. Äcklas så fruktansvärt av hur lat, ful och värdelös jag har. Är redan lite nervös över skolan, tänk om jag inte lyckas hålla samma nivå?? Tänk om. Känner mig fruktansvärd om jag pratar med någon om det här, vem jag än pratar med blir det fel. Är så dålig bara 20 aug, 2014 20:23 |
|
Ithrenniel
Elev |
20 aug, 2014 22:01 |
|
Klaestron
Elev |
20 aug, 2014 22:07 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Ithrenniel: Känner mig så ensam... Jag med. Mina vänner känns längre bort än vanligt.. Mina vänner är längre bort än vanligt... Visst känns det tomt och konstigt? ![]()
20 aug, 2014 22:42 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Ithrenniel: Känner mig så ensam... Jag med. Mina vänner känns längre bort än vanligt.. Mina vänner är längre bort än vanligt... Visst känns det tomt och konstigt? Ja det gör det, sen även om ens vänner finns där att prata med känns det som om deras "being" är längre bort än vanligt, för mig iaf. Mina vänner har inte tid för mig numera och som jag tidigare i veckan förklarat på min blogg har jag förlorat fler än jag trott... Även om vi är långt ifrån varandra så får du en mental kram ifrån mig, jag vet hur det känns
20 aug, 2014 22:44 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Ithrenniel: Känner mig så ensam... Jag med. Mina vänner känns längre bort än vanligt.. Mina vänner är längre bort än vanligt... Visst känns det tomt och konstigt? Ja det gör det, sen även om ens vänner finns där att prata med känns det som om deras "being" är längre bort än vanligt, för mig iaf. Mina vänner har inte tid för mig numera och som jag tidigare i veckan förklarat på min blogg har jag förlorat fler än jag trott... Även om vi är långt ifrån varandra så får du en mental kram ifrån mig, jag vet hur det känns Tack! Man får försöka ta vara på de vänner man ändå har, även om man inte umgås/hörs av jätteofta... En stor kram till dig också! ![]()
20 aug, 2014 22:46 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Ithrenniel: Känner mig så ensam... Jag med. Mina vänner känns längre bort än vanligt.. Mina vänner är längre bort än vanligt... Visst känns det tomt och konstigt? Ja det gör det, sen även om ens vänner finns där att prata med känns det som om deras "being" är längre bort än vanligt, för mig iaf. Mina vänner har inte tid för mig numera och som jag tidigare i veckan förklarat på min blogg har jag förlorat fler än jag trott... Även om vi är långt ifrån varandra så får du en mental kram ifrån mig, jag vet hur det känns Tack! Man får försöka ta vara på de vänner man ändå har, även om man inte umgås/hörs av jätteofta... En stor kram till dig också! Precis, jag har 2 som är nära vänner just nu, men jag hoppas jag låter fler komma mig nära, mer än gärna en partner.. Du är bra Ithrenniel, låt ingen inbilla dig något annat!
20 aug, 2014 22:49 |
|
Atira
Elev |
Om en vecka flyttar jag. Det kommer antagligen gå bra men är ändå nervös... vad har jag gett mig in på egentligen?
20 aug, 2014 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen