@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
9 jan, 2012 14:25 |
|
Solkatten
Elev |
Slafennog är ett awesome elevhem
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 14:27 |
|
EmahS
Elev |
Varför är det så jobbigt att orka ta tag i kragen och göra det man ska?
Har lovat att handla blommor åt mamma idag. och sen ska det lagas mat ikväll. är hushållerska hemma tills jag fått jobb haha
9 jan, 2012 14:28 |
|
Solkatten
Elev |
*gråter*
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 14:37 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Prue: Tittade precis ut genom fönstret och såg snö. Och skrek. Det lät ungefär såhär "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Lol. Jag skummade igenom alla sidor jag missat. Nickade medstämmande när jag såg ditt inlägg här Prue och tänkte lite belåtet att ja, vi har inte fått ner snön i södra Halland. Det gillar vi. Tittar ut genom fönstret och reagerar exakt likandant... NEEEEEEJ! Jag vill inte ha snö . "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 14:39 |
|
mine
Elev |
http://existenz.se/out.php?id=46948
ahhahah En av min kompis på fb la upp denXD hahah exakt min humor idag iaf♥ 9 jan, 2012 14:42 |
|
Roxy
Elev |
Idag ska jag på tennis för första gången efter lovet. Träffligt :3
<---- <3 Josh, Will U Marry Me? <3
9 jan, 2012 14:43 |
|
Solkatten
Elev |
Hur ska jag nu göra!?!? Jag vill gå på Jedwards konsert med min kompis men hon ville inte låta mig betala hennes biljett (hon har inte råd)! Jag vill inte heller gå dit ensam :'( Åh, nu kommer jag säkert inte gå dit överhuvudtaget. *gråter*
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 14:44 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hur ska jag nu göra!?!? Jag vill gå på Jedwards konsert med min kompis men hon ville inte låta mig betala hennes biljett (hon har inte råd)! Jag vill inte heller gå dit ensam :'( Åh, nu kommer jag säkert inte gå dit överhuvudtaget. *gråter* Erbjud dig att betala den så länge, så kan hon betala tillbaka när hon har pengarna. Eller köp den och ge den till henne som sen julklappa/tidig födelsedagspresent. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 14:49 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Solkatten: Hur ska jag nu göra!?!? Jag vill gå på Jedwards konsert med min kompis men hon ville inte låta mig betala hennes biljett (hon har inte råd)! Jag vill inte heller gå dit ensam :'( Åh, nu kommer jag säkert inte gå dit överhuvudtaget. *gråter* Erbjud dig att betala den så länge, så kan hon betala tillbaka när hon har pengarna. Eller köp den och ge den till henne som sen julklappa/tidig födelsedagspresent. Fast om hon nu inte vill och jag har redan köpt den som ' en sen julklapp ' så vet jag ju inte hur hon kommer reagera. Antingen glad eller på något annat sätt "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 14:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen