Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥
24 sep, 2012 19:15 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥
24 sep, 2012 19:24 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥
24 sep, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska 24 sep, 2012 20:04 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Borttagen: allt för idaSkrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. jag gör allt för mån kära vänn även vänta i en halvtimma i botaniska 24 sep, 2012 20:31 |
|
Dini99
Elev |
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 24 sep, 2012 20:57 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥
24 sep, 2012 22:37 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: jag älskar MissFniss så j*vla mycket och just nu förtjänar hon en komplimang, bara för att hon är hon ♥ ALLTSÅ ALSKDFÖSFAFJSFLDJFHU SLUTA VARA SÅ BÄST! ♥♥♥ jag kan inte sluta vara något som jag inte är ♥ men det är du ju, du är BÄST ♥♥♥ nope ♥
25 sep, 2012 07:06 |
|
Borttagen
|
jag måste säga att jag alltid tyckt att [user]Clara Darkin
[/user] är grymt cool. Du skriver på ett sätt som (enlgit mig) gör att de verkar äldre. först trodde jag att du var typ 15, men så var du 10. 25 sep, 2012 10:04 |
|
Borttagen
|
Komplimang till mig själv för att jag nyss sa ifrån till en mobbare
25 sep, 2012 10:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen