LauraTree
Elev
|
Jag är mentalt förberedd på att SKOLAN börjar men inte redo för att träffa alla klasskamrater.
20 aug, 2014 08:52
|
yerAwizardThea
Elev
|
Ugh. Mitt ärr gör så jävla ont. Har knappt sovit en blund inatt.
Hjälper ju inte att jag behöver sova ordentligt för att skolan börjar imorgon.
20 aug, 2014 10:04
|
Frivolt
Elev
|
De pratar om depression och ångest o sånt på tv....
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag tänker bara MEN FUCK YOU! Ni har ingen jävla aning om vad ni snackar om...Och era frågor ni ställer till folk som har/har haft det - alltså är ni dumma eller? Och de som haft det som ni intervjuar? Snälla...... spafnoöedjbgörhj
De vet inte hur det känns för fem öre..."Alla har nån gång en kris i livet men lilla vän, om du äter bra o motionerar så går allt mkt bättre.... MEN FUCK YOU vill jag bara säga till dom, ännu en gång!"
20 aug, 2014 13:53
|
Nordanhym
Elev
|
Skrivet av Frivolt: De pratar om depression och ångest o sånt på tv....
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag tänker bara MEN FUCK YOU! Ni har ingen jävla aning om vad ni snackar om...Och era frågor ni ställer till folk som har/har haft det - alltså är ni dumma eller? Och de som haft det som ni intervjuar? Snälla...... spafnoöedjbgörhj
De vet inte hur det känns för fem öre..."Alla har nån gång en kris i livet men lilla vän, om du äter bra o motionerar så går allt mkt bättre.... MEN FUCK YOU vill jag bara säga till dom, ännu en gång!"
Asså.. jisses...
Spoiler: Tryck här för att visa!
För det första så är inte en depression när man har en "kris i livet" depression, att varar deprimerad är att även om allt är bra i livet så mår man ändå dåligt. Då är man inne i en depression. Sedan så kan man ha dagar då livet faktiskt är skit under depressionen, men att ha en vecka som är skit för att man gör slut med kille, bråkar med familjen, inte klarar av skolan gör inte att man är deprimerad. Då har man det bara jobbigt för tillfället.... Asså, sådana människor som säger "Om man äter rätt och motionerar så blir allt bättre" är ju bara allmänt dumma i huvudet. Jisses, alltså människor har verkligen inte någon jävla aning om hur det är att vara deprimerad! För fan, skärpning säger jag bara till sådana människor! Det är ju så att man vill spy på dem!

20 aug, 2014 14:02
|
Frivolt
Elev
|
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Frivolt: De pratar om depression och ångest o sånt på tv....
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag tänker bara MEN FUCK YOU! Ni har ingen jävla aning om vad ni snackar om...Och era frågor ni ställer till folk som har/har haft det - alltså är ni dumma eller? Och de som haft det som ni intervjuar? Snälla...... spafnoöedjbgörhj
De vet inte hur det känns för fem öre..."Alla har nån gång en kris i livet men lilla vän, om du äter bra o motionerar så går allt mkt bättre.... MEN FUCK YOU vill jag bara säga till dom, ännu en gång!"
Asså.. jisses...
Spoiler: Tryck här för att visa!
För det första så är inte en depression när man har en "kris i livet" depression, att varar deprimerad är att även om allt är bra i livet så mår man ändå dåligt. Då är man inne i en depression. Sedan så kan man ha dagar då livet faktiskt är skit under depressionen, men att ha en vecka som är skit för att man gör slut med kille, bråkar med familjen, inte klarar av skolan gör inte att man är deprimerad. Då har man det bara jobbigt för tillfället.... Asså, sådana människor som säger "Om man äter rätt och motionerar så blir allt bättre" är ju bara allmänt dumma i huvudet. Jisses, alltså människor har verkligen inte någon jävla aning om hur det är att vara deprimerad! För fan, skärpning säger jag bara till sådana människor! Det är ju så att man vill spy på dem!
Spoiler: Tryck här för att visa!Men PRECIS!! De vet inte alls vad de snackar om....Som att de tror att det är något som går över om några dagar och sen är allt bra igen!! Och som du säger så kan man ha perioder...Men inte fan fattar folk grejjen -.- Och deras frågor..alltså jag vill SLÅ dom!
Och har de ingen aning så håll käften lixom!!Kom inte och snacka om saker du inte vet ngt om, vill jag skrika till dem!!!
pwainfaoöegnj! Blir så sur -.-
Och som du säger..en KRIS är fan ingen jävla Depression...Det är en kris, som går över...Depression går inte över utan rätt hjälp!!!
20 aug, 2014 14:06
|
Fashion Fairytale
Elev
|
20 aug, 2014 15:38
|
Fanfiction
Elev
|
okej nu får seriöst någon ta hand om mig.
Spoiler: Tryck här för att visa!jag tror att jag är bi. låt mig dö.
Jag VET att det inte är fel, men, jag blir så förtvivlad iallafall och åh jag orkar inte
det är okej att inte vara okej
20 aug, 2014 18:26
|
Nordanhym
Elev
|
Skrivet av Fanfiction: okej nu får seriöst någon ta hand om mig.
Spoiler: Tryck här för att visa!jag tror att jag är bi. låt mig dö.
Jag VET att det inte är fel, men, jag blir så förtvivlad iallafall och åh jag orkar inte
Vad är det för jobbigt med att vara bi?
Du dubblade just dina chanser att hitta kärleken och bli lycklig. Du dubblade just mängden rumpor, kroppar, ansikten och folk som du kan titta på när du är på stranden och bli attraherad utav. Du dubblade just möjligheten att bli lycklig. Så, vad är det du blir förtvivlad över????
Spoiler:Tryck här för att visa!Sedan är det väldigt kränkande för oss/dem som är bisexuella att skriva på det sättet Faktiskt inte så snällt skrivet (Du har rätt till din åsikt, inte så jag menar)

20 aug, 2014 19:18
|
Frivolt
Elev
|
Känner mig så värdelös... D:
20 aug, 2014 19:41
|
kitto
Elev
|
Skrivet av Frivolt: Känner mig så värdelös... D:
Värde full*! Kram ♥
20 aug, 2014 19:46
|
Du får inte svara på den här tråden.