Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noctum
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: nejdå ^^ det kommer gå bra c:Godkväll! I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre jag finns här o snackar dig genom kvällen X3 Jo, jag vet :3 Men det är liite läskigt ändå när det är så mörkt aa usch, på sommartid hade det ju varit ljusare ute :3 men har du inga syskon hemma? Nope, är sedan två veckor tillbaka ensambarn sedan 2 veckor... va? jag har alltid varit ensambarn :3 inga djur har jag heller :c
1 sep, 2012 21:52 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: nejdå ^^ det kommer gå bra c:Godkväll! I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre jag finns här o snackar dig genom kvällen X3 Jo, jag vet :3 Men det är liite läskigt ändå när det är så mörkt aa usch, på sommartid hade det ju varit ljusare ute :3 men har du inga syskon hemma? Nope, är sedan två veckor tillbaka ensambarn sedan 2 veckor... va? jag har alltid varit ensambarn :3 inga djur har jag heller :c Heh, jag är tekniskt sett inte ensambarn. Men mina syskon är utflyttade nu Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 1 sep, 2012 21:57 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: nejdå ^^ det kommer gå bra c:Godkväll! I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre jag finns här o snackar dig genom kvällen X3 Jo, jag vet :3 Men det är liite läskigt ändå när det är så mörkt aa usch, på sommartid hade det ju varit ljusare ute :3 men har du inga syskon hemma? Nope, är sedan två veckor tillbaka ensambarn sedan 2 veckor... va? jag har alltid varit ensambarn :3 inga djur har jag heller :c Heh, jag är tekniskt sett inte ensambarn. Men mina syskon är utflyttade nu Aha, vilken tur!! Jag trodde typ att dom hade dött eller något... ehehe ^^'
1 sep, 2012 22:01 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: nejdå ^^ det kommer gå bra c:Godkväll! I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre jag finns här o snackar dig genom kvällen X3 Jo, jag vet :3 Men det är liite läskigt ändå när det är så mörkt aa usch, på sommartid hade det ju varit ljusare ute :3 men har du inga syskon hemma? Nope, är sedan två veckor tillbaka ensambarn sedan 2 veckor... va? jag har alltid varit ensambarn :3 inga djur har jag heller :c Heh, jag är tekniskt sett inte ensambarn. Men mina syskon är utflyttade nu Aha, vilken tur!! Jag trodde typ att dom hade dött eller något... ehehe ^^' Åh nä, det hade varit för hemskt! Men det är ändå lite tomt. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 1 sep, 2012 22:14 |
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av lillamymin: Godkväll! I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre Du kan snacka med mig om du vill Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 1 sep, 2012 22:18 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: nejdå ^^ det kommer gå bra c:Godkväll! I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre jag finns här o snackar dig genom kvällen X3 Jo, jag vet :3 Men det är liite läskigt ändå när det är så mörkt aa usch, på sommartid hade det ju varit ljusare ute :3 men har du inga syskon hemma? Nope, är sedan två veckor tillbaka ensambarn sedan 2 veckor... va? jag har alltid varit ensambarn :3 inga djur har jag heller :c Heh, jag är tekniskt sett inte ensambarn. Men mina syskon är utflyttade nu Aha, vilken tur!! Jag trodde typ att dom hade dött eller något... ehehe ^^' Åh nä, det hade varit för hemskt! Men det är ändå lite tomt. Jag vet ju inte riktigt hur det känns eftersom jag aldrig haft syskon Det verkar som du gillar pokemon (dina gifs) har jag rätt? ^w^ det var ett tag sen jag såg pokemon så jag minns typ inte vad som hände :3
1 sep, 2012 22:21 |
|
lillamymin
Elev |
LucyMalfoy
: Det gör jag gärna Noctum: Åh ja, jag älskar pokémon, definitivt ett av de bästa barndomsminnena! Ne, jag minns inte så mycket heller, även fast jag ser något avsnitt då och då X) Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 1 sep, 2012 22:25 |
LucyMalfoy
Elev |
Jag har tråkigt
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 1 sep, 2012 22:26 |
|
Noctum
Elev |
1 sep, 2012 22:28 |
LucyMalfoy
Elev |
Det måste inte jag Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 1 sep, 2012 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen