Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1456 1457 1458 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Noctum
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Godkväll!

I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre Det är liite läskigt
nejdå ^^ det kommer gå bra c:
jag finns här o snackar dig genom kvällen X3


Jo, jag vet :3 Men det är liite läskigt ändå när det är så mörkt Haha tack ^^

aa usch, på sommartid hade det ju varit ljusare ute :3
men har du inga syskon hemma?


Nope, är sedan två veckor tillbaka ensambarn

sedan 2 veckor... va?

jag har alltid varit ensambarn :3 inga djur har jag heller :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

1 sep, 2012 21:52

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Godkväll!

I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre Det är liite läskigt
nejdå ^^ det kommer gå bra c:
jag finns här o snackar dig genom kvällen X3


Jo, jag vet :3 Men det är liite läskigt ändå när det är så mörkt Haha tack ^^

aa usch, på sommartid hade det ju varit ljusare ute :3
men har du inga syskon hemma?


Nope, är sedan två veckor tillbaka ensambarn

sedan 2 veckor... va?

jag har alltid varit ensambarn :3 inga djur har jag heller :c


Heh, jag är tekniskt sett inte ensambarn. Men mina syskon är utflyttade nu

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

1 sep, 2012 21:57

Noctum
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Godkväll!

I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre Det är liite läskigt
nejdå ^^ det kommer gå bra c:
jag finns här o snackar dig genom kvällen X3


Jo, jag vet :3 Men det är liite läskigt ändå när det är så mörkt Haha tack ^^

aa usch, på sommartid hade det ju varit ljusare ute :3
men har du inga syskon hemma?


Nope, är sedan två veckor tillbaka ensambarn

sedan 2 veckor... va?

jag har alltid varit ensambarn :3 inga djur har jag heller :c


Heh, jag är tekniskt sett inte ensambarn. Men mina syskon är utflyttade nu

Aha, vilken tur!! Jag trodde typ att dom hade dött eller något... ehehe ^^'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

1 sep, 2012 22:01

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Godkväll!

I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre Det är liite läskigt
nejdå ^^ det kommer gå bra c:
jag finns här o snackar dig genom kvällen X3


Jo, jag vet :3 Men det är liite läskigt ändå när det är så mörkt Haha tack ^^

aa usch, på sommartid hade det ju varit ljusare ute :3
men har du inga syskon hemma?


Nope, är sedan två veckor tillbaka ensambarn

sedan 2 veckor... va?

jag har alltid varit ensambarn :3 inga djur har jag heller :c


Heh, jag är tekniskt sett inte ensambarn. Men mina syskon är utflyttade nu

Aha, vilken tur!! Jag trodde typ att dom hade dött eller något... ehehe ^^'


Åh nä, det hade varit för hemskt! Men det är ändå lite tomt.

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

1 sep, 2012 22:14

LucyMalfoy *
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Godkväll!

I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre Det är liite läskigt


Du kan snacka med mig om du vill

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

1 sep, 2012 22:18

Noctum
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av lillamymin:
Godkväll!

I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre Det är liite läskigt
nejdå ^^ det kommer gå bra c:
jag finns här o snackar dig genom kvällen X3


Jo, jag vet :3 Men det är liite läskigt ändå när det är så mörkt Haha tack ^^

aa usch, på sommartid hade det ju varit ljusare ute :3
men har du inga syskon hemma?


Nope, är sedan två veckor tillbaka ensambarn

sedan 2 veckor... va?

jag har alltid varit ensambarn :3 inga djur har jag heller :c


Heh, jag är tekniskt sett inte ensambarn. Men mina syskon är utflyttade nu

Aha, vilken tur!! Jag trodde typ att dom hade dött eller något... ehehe ^^'


Åh nä, det hade varit för hemskt! Men det är ändå lite tomt.

Jag vet ju inte riktigt hur det känns eftersom jag aldrig haft syskon men jag har varit ensam hemma ganska ofta :3

Det verkar som du gillar pokemon (dina gifs) har jag rätt? ^w^
det var ett tag sen jag såg pokemon så jag minns typ inte vad som hände :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

1 sep, 2012 22:21

lillamymin
Elev

Avatar


LucyMalfoy *: Det gör jag gärna

Noctum: Åh ja, jag älskar pokémon, definitivt ett av de bästa barndomsminnena! Ne, jag minns inte så mycket heller, även fast jag ser något avsnitt då och då X)

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

1 sep, 2012 22:25

LucyMalfoy *
Elev

Avatar


Jag har tråkigt

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

1 sep, 2012 22:26

Noctum
Elev

Avatar


Skrivet av LucyMalfoy *:
Jag har tråkigt

jag med, måste plugga in 30 spanskaglosor till på tisdag :c


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

1 sep, 2012 22:28

LucyMalfoy *
Elev

Avatar


Skrivet av Noctum:
Skrivet av LucyMalfoy *:
Jag har tråkigt

jag med, måste plugga in 30 spanskaglosor till på tisdag :c

Det måste inte jag

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

1 sep, 2012 22:36

1 2 3 ... 1456 1457 1458 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.