Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
18 aug, 2014 22:20 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Ingen irl säger att jag är fin eller vacker. Really.
Jag kan få ett "Du är så jäkla ful när du gör den där minen Thea" medans jag ger tillbaka ett "Shit du är SÅ gullig då du gör den där minen!". Jag vet att jag borde uppskatta att folk på internet iaf säger att jag är söt. Men det känns ändå inte så speciellt kul.
18 aug, 2014 22:25 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Ingen irl säger att jag är fin eller vacker. Really. Jag kan få ett "Du är så jäkla ful när du gör den där minen Thea" medans jag ger tillbaka ett "Shit du är SÅ gullig då du gör den där minen!". Jag vet att jag borde uppskatta att folk på internet iaf säger att jag är söt. Men det känns ändå inte så speciellt kul. Så är det för mig med.... Inte för att detta hjälper med någonting men jag tycker i alla fall att du är jättefin.
19 aug, 2014 06:33 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Tack detsamma! (Ja heh vad ska man annars svara?)Skrivet av yerAwizardThea: Ingen irl säger att jag är fin eller vacker. Really. Jag kan få ett "Du är så jäkla ful när du gör den där minen Thea" medans jag ger tillbaka ett "Shit du är SÅ gullig då du gör den där minen!". Jag vet att jag borde uppskatta att folk på internet iaf säger att jag är söt. Men det känns ändå inte så speciellt kul. Så är det för mig med.... Inte för att detta hjälper med någonting men jag tycker i alla fall att du är jättefin.
19 aug, 2014 08:33 |
|
Fanfiction
Elev |
min bästavän kom till mig vid 10 igårkväll helt förstörd med uppskurna armar (suck) och hon vägrade sova hemma så hon fick ligga över hos oss. Under natten försökte vår gemensamma kompis ta livet av sig. Vi hade sån ångest båda två och, alltså ja vi sov ju inte så mycket direkt. Trots detta var jag givetvis tvungen att ta mig igenom första skoldagen idag.
jag mår så dåligt just nu det är okej att inte vara okej 19 aug, 2014 12:09 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Första skoldagen idag, den var helt okej! Men sedan fick jag reda på att bussstoppen ändras där jag ska kliva av...Vet inte säkert men det kan vara så att det blir ännu längre att gå, eller ännu närmare. Hoppas på närmare. Men vill bara veta nu, jag hatar att åka buss i vanliga fall men ännu mer då de håller på och ändrar en massa.
19 aug, 2014 19:38 |
|
Fanfiction
Elev |
nej. fan. nu fastnade jag i rakbladsträsket igen. fucking hell. jag känner mig så liten men hjälp mig
det är okej att inte vara okej 19 aug, 2014 20:20 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Fanfiction: nej. fan. nu fastnade jag i rakbladsträsket igen. fucking hell. jag känner mig så liten men hjälp mig Du kan uggla mig om du vill. Jag kan försöka hjälpa dig så mycket jag kan för att du ska kunna hjälpa dig själv. Kram 19 aug, 2014 20:41 |
|
Fanfiction
Elev |
Skrivet av Myling: Skrivet av Fanfiction: nej. fan. nu fastnade jag i rakbladsträsket igen. fucking hell. jag känner mig så liten men hjälp mig Du kan uggla mig om du vill. Jag kan försöka hjälpa dig så mycket jag kan för att du ska kunna hjälpa dig själv. Kram åh fina du, vi och våra ugglekonversationer, always ♥ det är okej att inte vara okej 19 aug, 2014 20:47 |
|
Pixie
Elev |
älskar internet ibland ♥ har fått så otroligt mycket hjälp här på olika sidor, bland annat mugglis. det är så fint att den här tråden finns!
19 aug, 2014 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen