@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
9 jan, 2012 13:30 |
|
scarhead
Lärare |
jag är snarare lycklig över att snön inte har kommit.
i julas: OMFG INGEN SNÖ AAAAAAGGGRB nu: oh fml SNÖÖÖÖ AKBDFKDBDIGH BORT 9 jan, 2012 13:32 |
|
kinshaw
Elev |
9 jan, 2012 13:40 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av mine: VARFÖR är alla så deprimerad för det har kommit snö hos er? jag fattar inte? SNÖ ÄR AWESOME♥ Snö = slask, is (som är farlig för man kan ramla och dö), kallare temperatur, i kombination med vind är det omöjligt att gå ut utan att dö, tjockare skor, tjockare kläder, frostskador, hela västtrafik och sj DÖR, mindre chans till solsken pga snömoln, om sol skulle komma så smälter snön och ger slask D: som ger blöta fötter och sen när det smälter blir det is och man dör osv. D: D: D: D: D: + att jag vill ha vår. nu. 9 jan, 2012 13:40 |
|
Elley
Elev |
9 jan, 2012 13:41 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av mine: VARFÖR är alla så deprimerad för det har kommit snö hos er? jag fattar inte? SNÖ ÄR AWESOME♥ Japp det är det! c: Dock är det sorgligt att den kommer nu efter jul.
9 jan, 2012 13:42 |
|
ginny_ginny
Elev |
9 jan, 2012 13:43 |
|
joel9324
Elev |
9 jan, 2012 13:45 |
|
scarhead
Lärare |
9 jan, 2012 13:46 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
9 jan, 2012 13:47 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen