Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
haha där ser man ![]()
1 sep, 2012 00:46 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av kinshaw: haha där ser man mm _________ Jag har tråkigt. Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 1 sep, 2012 00:48 |
|
DarkBells
Elev |
1 sep, 2012 02:11 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av kinshaw: haha där ser man Haha, ja, tiden går fort!! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 1 sep, 2012 10:54 |
|
lillamymin
Elev |
Godkväll!
I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 1 sep, 2012 20:32 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av lillamymin: nejdå ^^ det kommer gå bra c:Godkväll! I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre jag finns här o snackar dig genom kvällen X3
1 sep, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
THE AWKWARD MOMENT NÄR DU RÅKAR SKRIVA FACEBKKK.SE ISTÄLLET FÖR FACEBOOK.SE OCH KOMMER IN PÅ EN PORRSIDA ME NO GUSTA
1 sep, 2012 21:38 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: nejdå ^^ det kommer gå bra c:Godkväll! I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre jag finns här o snackar dig genom kvällen X3 Jo, jag vet :3 Men det är liite läskigt ändå när det är så mörkt Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 1 sep, 2012 21:39 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: nejdå ^^ det kommer gå bra c:Godkväll! I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre jag finns här o snackar dig genom kvällen X3 Jo, jag vet :3 Men det är liite läskigt ändå när det är så mörkt aa usch, på sommartid hade det ju varit ljusare ute :3 men har du inga syskon hemma?
1 sep, 2012 21:49 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Noctum: Skrivet av lillamymin: nejdå ^^ det kommer gå bra c:Godkväll! I natt ska jag sova ensam hemma för första gången. Hah jag är femton och känner mig som tre jag finns här o snackar dig genom kvällen X3 Jo, jag vet :3 Men det är liite läskigt ändå när det är så mörkt aa usch, på sommartid hade det ju varit ljusare ute :3 men har du inga syskon hemma? Nope, är sedan två veckor tillbaka ensambarn Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 1 sep, 2012 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen