Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tycker att si_tonks är fin. Både på insidan och på utsidan. ♥
23 sep, 2012 22:36 |
|
Dini99
Elev |
VI ÄR ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 24 sep, 2012 06:59 |
|
Borttagen
|
Jag hade velat ge en komplimang till alla underbara människor på denna sidan
24 sep, 2012 15:21 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist.
hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd.
24 sep, 2012 15:32 |
|
Stranger
Elev |
AlvaRawenclaw: awww, tack! ^^
24 sep, 2012 16:09 |
|
Shaunee
Elev |
NTonks med världens bästa fanfics ("Lily~James - Always and Forever" & "The Marauders - Always and Forever"
♥ 24 sep, 2012 16:11 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. naww söt 24 sep, 2012 16:14 |
|
HannaPanna
Elev |
24 sep, 2012 16:44 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. naww söt Den va verkligen jätte bra,du borde bli poet
24 sep, 2012 17:13 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Cho Chang E: tack så jätte mycke för att du stod och väntade på mig när vår grupp kom sist. hermione gragner: de där dikten du skrev till mig va jätte fin! jag blir rörd! estella: Jag och Emilia sa till dig att du inte borde skolka men tack för att du va så snäll och lysande på vårt råd. Vi ska komma ihåg hur snällt de va av dig att lyssna på vårt råd. naww söt Den va verkligen jätte bra,du borde bli poet HAHA TACK JAG KANSKRIVA EN TILL 24 sep, 2012 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen