@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Det är femton minus och jag funderar allvarligt på att gå ut barfota och dra på mig en förkylning. Vill inte till skolan FÖRFAN. :@ Får ont i magen när jag tänker på det. Ger det mig rätt att skolka? :<
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 9 jan, 2012 13:10 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Prue: Skrivet av mine: Skrivet av Prue: Tittade precis ut genom fönstret och såg snö. Och skrek. Det lät ungefär såhär "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" MEEEEN SNÖÖ ÄR JU AWESOME8D Noo Okeeej låter kanske inte speciellt kul o.oC: fast vrf har alla slask snö på vintern? Vi har ju fin mjuk fluffig snö, elr hård snö, och sällan slask:3 9 jan, 2012 13:10 |
|
Borttagen
|
aldrig mer Risperdal och Atarax runt midnatt för mig.
jag är helt borta idag... 9 jan, 2012 13:11 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: min pappa sjöng den i somras men sa ''renarna protesterar'' eller så, för vi var i Finland (renarnas land~) och i en stad/by högt upp och när vi skulle åka till en annan stad kom det massa renar in i staden... o_OÄlgarna demonstrerar. Älgarna har fått nog. Älgarna vill ha frihet, här i sin egen skog. dom gick förbi oss... sen blev en ren rädd för en liten unge som sprang efter den hela tiden, stackars ren. :c 9 jan, 2012 13:12 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av scarhead: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDGE musikvideon kommer 23 januari, INTE IMORGON. FUDGE EVERYTHING. vad är det för roligt med imorgon nu då.... JAG VET! Vet du om det kommer några teaser innan? c:
9 jan, 2012 13:14 |
|
ebkati
Elev |
Känner "?!?!" angående tom feltons senaste tweet. Nu kommer inte jag kunna bete mig normalt på ett tag, kul. Hatar när man inte vet vad något betyder.
http://remuslupiin.tumblr.com/ 9 jan, 2012 13:15 |
|
mine
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: min pappa sjöng den i somras men sa ''renarna protesterar'' eller så, för vi var i Finland (renarnas land~) och i en stad/by högt upp och när vi skulle åka till en annan stad kom det massa renar in i staden... o_OÄlgarna demonstrerar. Älgarna har fått nog. Älgarna vill ha frihet, här i sin egen skog. dom gick förbi oss... sen blev en ren rädd för en liten unge som sprang efter den hela tiden, stackars ren. :c Renar brukar jag se på vintern när jag åker i en bil på väg till farmor elr en annan liten stad tror jag. Då ställer dom sig mitt i vägen och flyttar inte på sig:3 9 jan, 2012 13:16 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av HarryFreakingPotter: nej, jag vet inte. Skrivet av scarhead: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDGE musikvideon kommer 23 januari, INTE IMORGON. FUDGE EVERYTHING. vad är det för roligt med imorgon nu då.... JAG VET! Vet du om det kommer några teaser innan? c: DET STOD SÅ PÅ TUMBLR AKSNFKBNG 9 jan, 2012 13:21 |
|
Prue
Elev |
OH NOES DET ÄR ALLDELES VITT UTE KILL ME PLZ
9 jan, 2012 13:28 |
|
scarhead
Lärare |
9 jan, 2012 13:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen