Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
23 sep, 2012 12:29 |
|
LunaLovegood1
Elev |
23 sep, 2012 12:34 |
|
Borttagen
|
Komplimanger till _SanD_ för att du är awesome och jag såg nyss att du har mitt namn på din profil och du är har härlig humor och du är awesome och du är bäst och nämde jag awesome? C:
23 sep, 2012 13:27 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Komplimanger till _SanD_ för att du är awesome och jag såg nyss att du har mitt namn på din profil och du är har härlig humor och du är awesome och du är bäst och nämde jag awesome? C: Visst e hon :'
23 sep, 2012 14:14 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Komplimanger till _SanD_ för att du är awesome och jag såg nyss att du har mitt namn på din profil och du är har härlig humor och du är awesome och du är bäst och nämde jag awesome? C: OMG LET ME LOVE YOU :' Tack så sjukt mycket!
23 sep, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
jag vill ge en komplimang till Ida Ginny Lovegood
hon har hjälpt mig mycke 23 sep, 2012 17:26 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
23 sep, 2012 18:19 |
|
Dini99
Elev |
HannaPanna - Underbariz ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 23 sep, 2012 18:29 |
|
HannaPanna
Elev |
23 sep, 2012 18:30 |
|
me.
Elev |
Till några fina mugglisar ♥
Har varit lite nere idag eller de senaste timmarna och det har hänt saker eller känslor jag haft förut har kommit tillbaka. Jag har bara känt mig ledsen. Men sen nu loggade jag in och fick se att jag fått medelanden från flera personer och även fast det bara var en liten sak så vart jag glad ♥ tack ni som ugglat mig dem senaste timmarna! 23 sep, 2012 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen