@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
Skrivet av IamAK: det är skit kallt ute. men jag måste gå till affären för att köpa mat... kommer dö Hur kallt?:3 9 jan, 2012 13:02 |
|
scarhead
Lärare |
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDGE
musikvideon kommer 23 januari, INTE IMORGON. FUDGE EVERYTHING. vad är det för roligt med imorgon nu då.... 9 jan, 2012 13:04 |
|
Prue
Elev |
Tittade precis ut genom fönstret och såg snö.
Och skrek. Det lät ungefär såhär "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" 9 jan, 2012 13:05 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av IamAK: det är skit kallt ute. men jag måste gå till affären för att köpa mat... kommer dö Hur kallt?:3 -6. fast jag trodde att det var -10 först xD ska cykla dit också, och då blir det ännu kallare. jag vet att det inte är extremt kallt men än så länge har hösten och vintern varit varmare än vanligt. 9 jan, 2012 13:06 |
|
mine
Elev |
^
Okeeej förra året var mycket kallare vid den här tiden, och jag vet att temperaturen har gått mycket upp och ner:3 vi har nästan -10 fast det är lite....egentligen men kallt för den här "vintern" Skrivet av Prue: Tittade precis ut genom fönstret och såg snö. Och skrek. Det lät ungefär såhär "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" MEEEEN SNÖÖ ÄR JU AWESOME8D 9 jan, 2012 13:06
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 9 kl. 13:09
|
|
Solkatten
Elev |
Älgarna demonstrerar. Älgarna har fått nog. Älgarna vill ha frihet, här i sin egen skog.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 13:07 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Prue: Tittade precis ut genom fönstret och såg snö. Och skrek. Det lät ungefär såhär "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" MEEEEN SNÖÖ ÄR JU AWESOME8D Noo 9 jan, 2012 13:08 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Prue: STORY OF MY LIFE.Tittade precis ut genom fönstret och såg snö. Och skrek. Det lät ungefär såhär "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" 9 jan, 2012 13:09 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDGE musikvideon kommer 23 januari, INTE IMORGON. FUDGE EVERYTHING. vad är det för roligt med imorgon nu då.... WHAAT? Oh no D: ![]()
9 jan, 2012 13:10 |
|
Solkatten
Elev |
Kan någon vara snäll och förklara var det var för någon älg - lek som ni lekte på Phoenix? Haha, fattar inte xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 13:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen