Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
nån som vill duellera?
31 aug, 2012 11:54 |
|
LucyMalfoy
Elev |
hej alla nattugglor!
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 31 aug, 2012 22:43 |
|
Jossan
Elev |
31 aug, 2012 22:57 |
|
Borttagen
|
Är det bara jag som inte kan sova om jag lyssnar på musik innan jag går och lägger mig?
31 aug, 2012 23:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som inte kan sova om jag lyssnar på musik innan jag går och lägger mig? Jag tycker det är skönt att ligga ner och bara slappna av och blunda medan man lyssnar på musik då man försöker sova. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 aug, 2012 23:23 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: nån som vill duellera? Ja, klart att jag vill!!! Skickar inbjudan nu Edit: Insåg just att jag redan har 10 pågående dueller. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 31 aug, 2012 23:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som inte kan sova om jag lyssnar på musik innan jag går och lägger mig? Jag tycker det är skönt att ligga ner och bara slappna av och blunda medan man lyssnar på musik då man försöker sova. Jag blir istället otålig på att få vakna nästa morgon och lyssna på mer musik XD snacka om first world problems jag har 31 aug, 2012 23:26 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som inte kan sova om jag lyssnar på musik innan jag går och lägger mig? Jag tycker det är skönt att ligga ner och bara slappna av och blunda medan man lyssnar på musik då man försöker sova. Jag blir istället otålig på att få vakna nästa morgon och lyssna på mer musik XD snacka om first world problems jag har Lyssnar jag på musik på kvällen/natten kan jag liksom inte sluta. Vill lyssna på en till, och en till, och en tilll..... Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 31 aug, 2012 23:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som inte kan sova om jag lyssnar på musik innan jag går och lägger mig? Jag tycker det är skönt att ligga ner och bara slappna av och blunda medan man lyssnar på musik då man försöker sova. Jag blir istället otålig på att få vakna nästa morgon och lyssna på mer musik XD snacka om first world problems jag har Lyssnar jag på musik på kvällen/natten kan jag liksom inte sluta. Vill lyssna på en till, och en till, och en tilll..... Samma här, man blir berooooooende 31 aug, 2012 23:31 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som inte kan sova om jag lyssnar på musik innan jag går och lägger mig? Jag tycker det är skönt att ligga ner och bara slappna av och blunda medan man lyssnar på musik då man försöker sova. Jag blir istället otålig på att få vakna nästa morgon och lyssna på mer musik XD snacka om first world problems jag har Lyssnar jag på musik på kvällen/natten kan jag liksom inte sluta. Vill lyssna på en till, och en till, och en tilll..... Samma här, man blir berooooooende Ja, verkligen! Slutar med att jag somnar med musik i öronen, och vaknar senare när det dyker upp en riktigt livlig låt. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 31 aug, 2012 23:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen