@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det värt att köpa lösnaglar? Detta är min åsikt, men jag tycker verkligen inte det är värt det! Man förstör sina riktiga naglar och gör dem skörare. Jag använder inte lösnaglar även om alla tror det, bättre att försöka få lagom långa naturliga naglar. Ett tips om de lätt går av är att köpa skyddande nagellack
http://nouw.com/ellenfelixson/
9 jan, 2012 11:40 |
|
scarhead
Lärare |
jag försöker få mina naglar jämna, för dom växer ASSNABBT, men jag river av alla utom dom längsta så när dom korta blir långa är dom långa mycket längre...
9 jan, 2012 11:48 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av scarhead: jag försöker få mina naglar jämna, för dom växer ASSNABBT, men jag river av alla utom dom längsta så när dom korta blir långa är dom långa mycket längre... Klipp dem jämna, fila dem regelbundet och använd skyddande nagellack så blir dem finast
http://nouw.com/ellenfelixson/
9 jan, 2012 11:54 |
|
GinnyLover
Elev |
Sitter här och äter min sista jordgubbe....-.-
Fast det finns fler i frysen^^ 8 maj 2013 ♥ 9 jan, 2012 11:59 |
|
Borttagen
|
^ jordgubbar kommer påminna om min dröm nu... XD
9 jan, 2012 12:03 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ jordgubbar kommer påminna om min dröm nu... XD Haha, jag tänkte också på det när jag läste jordgubbar. I love it. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 12:06 |
|
Pixie
Elev |
Varför är jag 12? Om jag var 13 kunde jag gå på felix felicis i sommar, men jag fyller i november. aaah jag blir crazy.
9 jan, 2012 12:13 |
|
baramin
Elev |
Pixie Folk brukar inte vara så himla pilliga med åldersgränser så länge den inte är 18 eller 21, så du kommer probably in ändå!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 9 jan, 2012 12:18 |
|
Solkatten
Elev |
Har varit vaken hela natten, men sen framåt morgonen så somnade jag, hehe. Vaknade runt tolv tiden så har inte fått så många timmar sömn direkt men jag är utvilad ändå
Tittar på Extreme Home Makeover. Love that show! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 12:20 |
|
scarhead
Lärare |
... om jag hade gått på balen, hade jag varit en av de yngsta på hela balen. xd
eller jag och si_tonks hade varit yngsta kom jag på nu, vi fyller år samma dag och är födda samma år. (... tror jag.) 9 jan, 2012 12:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen