Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Wrackspurt
Har du ? Bra där 29 aug, 2012 23:12 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Aw Jag ser på The Real L Word : ) tack ♥ Vad handlar det om? =) ♥ Det handlar om ett gäng lesbiska tjejer o deras vardag typ Ett av mina favoritpar gjorde just slut me varandra Haha åh själv ser jag på the nanny - haha. Känner mig så "efter" jaaa haha okeej ;P Jadu, det har jag säkert sett nån gång... ^^ 29 aug, 2012 23:18 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Börjar bli en riktig hejare på bloggdesign haha xD Måste säga att jag blev riktigt nöjd med den ♥ ♥ ♥ Nåja, det är bara lite kvar sen e den klar ♥ ♥
![]()
30 aug, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Sitter och tittar på Shrek. Vad gör ni, då?
30 aug, 2012 23:03 |
|
themarauder
Lärare |
30 aug, 2012 23:04 |
|
Borttagen
|
dom där är jättecoola, fattar inte hur dom kan ^^ 30 aug, 2012 23:07 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: dom där är jättecoola, fattar inte hur dom kan ^^ Eller hur!! Svinduktiga. =D Önskar jag hade några att spela ihop med! Känns lite tråkigt att bara sitta och spela cellostämman för sig själv. =) - just like themarauder 30 aug, 2012 23:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: dom där är jättecoola, fattar inte hur dom kan ^^ Eller hur!! Svinduktiga. =D Önskar jag hade några att spela ihop med! Känns lite tråkigt att bara sitta och spela cellostämman för sig själv. haha aa, juste. 30 aug, 2012 23:12 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: dom där är jättecoola, fattar inte hur dom kan ^^ Eller hur!! Svinduktiga. =D Önskar jag hade några att spela ihop med! Känns lite tråkigt att bara sitta och spela cellostämman för sig själv. haha aa, juste. cello ♥ ! Åh , vad roligt =D har du hört "vanilla mood" innan? (det är bandet jag lade upp) vanligtvis så har den en flöjtist också! De gör jättemycket bra covermusik och även egen. Min favorit är "haku" av deras egna musik! =) - just like themarauder 30 aug, 2012 23:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: dom där är jättecoola, fattar inte hur dom kan ^^ Eller hur!! Svinduktiga. =D Önskar jag hade några att spela ihop med! Känns lite tråkigt att bara sitta och spela cellostämman för sig själv. haha aa, juste. cello ♥ ! Åh , vad roligt =D har du hört "vanilla mood" innan? (det är bandet jag lade upp) vanligtvis så har den en flöjtist också! De gör jättemycket bra covermusik och även egen. Min favorit är "haku" av deras egna musik! jaså har dom? :o nä, jag har bara hört den här låten haha. ^^ 30 aug, 2012 23:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen