Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1451 1452 1453 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Wrackspurt

Har du ? Bra där Såg att det var Loki, hade jag trott att det var du hade jag inte påpekat det ;P

29 aug, 2012 23:12

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Heej! *Hoppar in i denna tråd bara sådär, så busigt av mig *

Va gör folket?



Försöker dämpa min ångest

Vad gör du? =)



Aw Hoppas det går bra ♥ Ångest är aldrig roligt!! *Krama om*

Jag ser på The Real L Word : )

tack ♥

Vad handlar det om? =)





Det handlar om ett gäng lesbiska tjejer o deras vardag typ Mycket kärlek men vääääldigt mycket drama också ^_^
Ett av mina favoritpar gjorde just slut me varandra Så sorgligt...

Haha åh ¨

själv ser jag på the nanny - haha. Känner mig så "efter"


jaaa Å nu hade ena tjejen sex med sitt ex typ..gaah XD haha! oh god, this world makes me crazy!! : P

haha okeej ;P Jadu, det har jag säkert sett nån gång... ^^

29 aug, 2012 23:18

xXHalfbloodPrincessXx
Elev

Avatar


Börjar bli en riktig hejare på bloggdesign haha xD Måste säga att jag blev riktigt nöjd med den ♥ ♥ ♥ Nåja, det är bara lite kvar sen e den klar ♥ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc781df05ffec19a61bacff725bafd76e%2F918de0ab59f50056-dc%2Fs500x750%2Ff31f8f0d522fa9399a710e53e55b13330a8b8a67.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fwww.sheknows.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F08%2Ftumblr_lk6fwnan7y1qaeet6o1_400_iid25z.gif

30 aug, 2012 22:05

Borttagen

Avatar


Sitter och tittar på Shrek. Vad gör ni, då?

30 aug, 2012 23:03

themarauder
Lärare

Avatar


Svincool version av super mario!! =D

=) - just like themarauder

30 aug, 2012 23:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Svincool version av super mario!! =D


dom där är jättecoola, fattar inte hur dom kan ^^

30 aug, 2012 23:07

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Svincool version av super mario!! =D


dom där är jättecoola, fattar inte hur dom kan ^^

Eller hur!! Svinduktiga. =D
Önskar jag hade några att spela ihop med! Känns lite tråkigt att bara sitta och spela cellostämman för sig själv.

=) - just like themarauder

30 aug, 2012 23:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Svincool version av super mario!! =D


dom där är jättecoola, fattar inte hur dom kan ^^

Eller hur!! Svinduktiga. =D
Önskar jag hade några att spela ihop med! Känns lite tråkigt att bara sitta och spela cellostämman för sig själv.


haha aa, juste. spelar bara tvärflöjt och gitarr haha, men har jättemånga kompisar som spelar cello/violin/fiol/synt/piano osv haha ^^

30 aug, 2012 23:12

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Svincool version av super mario!! =D


dom där är jättecoola, fattar inte hur dom kan ^^

Eller hur!! Svinduktiga. =D
Önskar jag hade några att spela ihop med! Känns lite tråkigt att bara sitta och spela cellostämman för sig själv.


haha aa, juste. spelar bara tvärflöjt och gitarr haha, men har jättemånga kompisar som spelar cello/violin/fiol/synt/piano osv haha ^^


cello ♥ !

Åh , vad roligt =D har du hört "vanilla mood" innan? (det är bandet jag lade upp) vanligtvis så har den en flöjtist också! De gör jättemycket bra covermusik och även egen. Min favorit är "haku" av deras egna musik!

=) - just like themarauder

30 aug, 2012 23:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Svincool version av super mario!! =D


dom där är jättecoola, fattar inte hur dom kan ^^

Eller hur!! Svinduktiga. =D
Önskar jag hade några att spela ihop med! Känns lite tråkigt att bara sitta och spela cellostämman för sig själv.


haha aa, juste. spelar bara tvärflöjt och gitarr haha, men har jättemånga kompisar som spelar cello/violin/fiol/synt/piano osv haha ^^


cello ♥ !

Åh , vad roligt =D har du hört "vanilla mood" innan? (det är bandet jag lade upp) vanligtvis så har den en flöjtist också! De gör jättemycket bra covermusik och även egen. Min favorit är "haku" av deras egna musik!


jaså har dom? :o nä, jag har bara hört den här låten haha. ^^

30 aug, 2012 23:18

1 2 3 ... 1451 1452 1453 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.