Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sara Weasley!
Elev |
Jag vill ge en komplimang till VÄRLDENS bästa storasyster! Erica Potter du finns i mitt hjärta (fast vi bråkar ibland^^)
![]() ![]()
21 sep, 2012 18:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Borttagen: HannaPanna: Tack så mycket sötis ♥ Jag älskar dig, okk?? ♥ Jag älskar dig, kej? ♥ bara om det e kej att jag älskar dig ♥ Of course ;' 21 sep, 2012 18:01 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Borttagen: HannaPanna: Tack så mycket sötis ♥ Jag älskar dig, okk?? ♥ Jag älskar dig, kej? ♥ bara om det e kej att jag älskar dig ♥ Of course ;' bra :'
21 sep, 2012 18:02 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
astrid.98: Å tack fina fina Astrid! ♥
Älskar dig med! ♥ 21 sep, 2012 18:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Borttagen: HannaPanna: Tack så mycket sötis ♥ Jag älskar dig, okk?? ♥ Jag älskar dig, kej? ♥ bara om det e kej att jag älskar dig ♥ Of course ;' bra :' :' Is it okay if I love you too? ♥ 21 sep, 2012 18:04 |
|
MissFniss
Elev |
21 sep, 2012 18:06 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
21 sep, 2012 18:08 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Borttagen: HannaPanna: Tack så mycket sötis ♥ Jag älskar dig, okk?? ♥ Jag älskar dig, kej? ♥ bara om det e kej att jag älskar dig ♥ Of course ;' bra :' :' Is it okay if I love you too? ♥ Ofc darlin' ♥ MissFniss Nymfadora Tonks - I love you guys too, you're the best ♥
21 sep, 2012 18:47
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-21 kl. 18:49
|
|
Borttagen
|
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Borttagen: HannaPanna: Tack så mycket sötis ♥ Jag älskar dig, okk?? ♥ Jag älskar dig, kej? ♥ bara om det e kej att jag älskar dig ♥ Of course ;' bra :' :' Is it okay if I love you too? ♥ Ofc darlin' ♥ ♥ Then I love you :'D 21 sep, 2012 18:47 |
|
MissFniss
Elev |
21 sep, 2012 18:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen