Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ithrenniel En töjning är väl inte ohälsosam eller? ;S
14 aug, 2014 21:28 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ithrenniel En töjning är väl inte ohälsosam eller? ;S Nej nej, det menade jag inte heller! Jämförde dem eftersom det är en permanent förändring av kroppen. Men töjningar är inte ohälsosamma ![]()
14 aug, 2014 21:34 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om man töjer för snabbt och är otålig så kan huden som du töjer brista, sedan om du vill att den ska "växa ihop" (går ju aldrig helt men den kan se ut lite mer som en "vanlig" piercing" Ithrenniel En töjning är väl inte ohälsosam eller? ;S
14 aug, 2014 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Om man töjer för snabbt och är otålig så kan huden som du töjer brista, sedan om du vill att den ska "växa ihop" (går ju aldrig helt men den kan se ut lite mer som en "vanlig" piercing" Ithrenniel En töjning är väl inte ohälsosam eller? ;S Guilty as charged ;p mitt högra öra kommer aldrig att växa ihop helt. Menade mer att det inte var ohälsosamt som i skadligt. 14 aug, 2014 21:40 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Well jag antar att det kan gillas som skadligt om örsnibben går av?xDSkrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Om man töjer för snabbt och är otålig så kan huden som du töjer brista, sedan om du vill att den ska "växa ihop" (går ju aldrig helt men den kan se ut lite mer som en "vanlig" piercing" Ithrenniel En töjning är väl inte ohälsosam eller? ;S Guilty as charged ;p mitt högra öra kommer aldrig att växa ihop helt. Menade mer att det inte var ohälsosamt som i skadligt. Nej men jag förstår!
14 aug, 2014 21:41 |
|
Borttagen
|
Råkade störa en av de jag delar hus med och hans tjej när de stod i köket och hånglade. Nu känner jag mig JÄTTEDUM
14 aug, 2014 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Råkade störa en av de jag delar hus med och hans tjej när de stod i köket och hånglade. Nu känner jag mig JÄTTEDUM Tänk inte så - hånglar man i köket och delar boende med andra, ja..då finns risken att någon springer in i en. Jag och min dåvarande pojkvän var med om det ibland när vi bodde på internat. Inget konstigt med det. 14 aug, 2014 22:04 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Elma00: Jag skäms över min musiksmak. Usch, varför lyssnar jag på sådant? Varför? jag vill bara vara normal, en normal tjej som lyssnar på normala band, inte musik där de bara skriker om död och elände. Alla driver bara med mig när de hör vilken musik jag gillar. Jag vågar inte lyssna på musik utan hörlurar hör hemma för jag vet att min familj kommer tycka att jag är konstig. Usch. Skäms aldrig för att du lyssnar på BRA musik som handlar om RIKTIGA saker. Musik där folk skriker om död och elände har hjälpt mig genom allt. Den musiken fick mig att känna mig mindre ensam med mina känslor och tankar. Det kan ingen någonsin ta ifrån mig. Musiken dömer inte, den förstår, den förmedlar och den säger, bakom det ledsna, att det går att ta sig igenom detta, genom att sjunga om det berättar dessa musiker att det är vad de lyckas med! FUCK alla som har problem med din musiksmak, de vet ingenting och förstår ingenting heller. De "normala" banden sjunger inte om något som är viktigt för dem som förstår den andra musiken. Min mamma frågar alltid "men blir du inte ledsen av detta? Får den dig inte att må sämre" och har många gånger undrat om det inte är musikens fel att det gått ner så mycket som det gjort. Det är tvärt om, jag har sökt den musiken för att inte vara ensam, den har hjälpt mig uppåt och påminner mig om hur jävligt det varit och kan bli igen men att man överlever, man blir starkare och vackrare och intelligentare för vare motgång. Kram på dig. Skäms aldrig, lyssna aldrig på de som dömer dig för vad du tycker om och kom ihåg att du antagligen vet mycket mer om livet än dem någonsin kommer göra. 14 aug, 2014 22:37 |
|
Fanfiction
Elev |
jag tror aldrig jag har gråtit såhär mycket.
det är okej att inte vara okej 14 aug, 2014 22:59 |
|
trolltand
Elev |
Det finns en person som jag verkligen inte tål. Denna personen verkar ha flyt just nu, medan mina problem bara lägger sig på hög. Vill bara köra ner dem i halsen på henne och knuffa ner henne i havet eller något.
It's gonna be fun on a bun - in space!
14 aug, 2014 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen