@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej då mugglis, nu åkar jag till stan!
9 jan, 2012 10:55 |
|
Borttagen
|
^
^ haha, det hoppas jag med! XD 9 jan, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
Är det värt att köpa lösnaglar?
9 jan, 2012 10:56 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det värt att köpa lösnaglar? JA!! Lösnaglar is the shiet. Iaf om man som jag har tunna, fula naglar där ingen har samma form som de andra. Och som bara bryts av hela tiden. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 10:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Är det värt att köpa lösnaglar? JA!! Lösnaglar is the shiet. Iaf om man som jag har tunna, fula naglar där ingen har samma form som de andra. Och som bara bryts av hela tiden. Men liksom, är de inte jobbiga att skriva med och sånt där? :O 9 jan, 2012 11:00 |
|
Li
Biträdande rektor |
Nu har vi fixat vloggen
without something there is no nothing 9 jan, 2012 11:02 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Är det värt att köpa lösnaglar? JA!! Lösnaglar is the shiet. Iaf om man som jag har tunna, fula naglar där ingen har samma form som de andra. Och som bara bryts av hela tiden. Men liksom, är de inte jobbiga att skriva med och sånt där? :O jag har aldrig haft lösnaglar hehe. orkar inte med långa naglar. klipper mina hela tiden, eftersom de växer som ogräs
9 jan, 2012 11:03 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Är det värt att köpa lösnaglar? JA!! Lösnaglar is the shiet. Iaf om man som jag har tunna, fula naglar där ingen har samma form som de andra. Och som bara bryts av hela tiden. Men liksom, är de inte jobbiga att skriva med och sånt där? :O Jag tycker inte det. I början är det ovant, men om du köper bra naglar, (gärna bara nageltippar de sitter bättre) så kommer du snart vänja dig, då de inte ramlar av så lätt. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 11:16 |
|
Borttagen
|
jag kom precis på att jag skriver en berättelse om Voldie *-*
9 jan, 2012 11:37 |
|
Borttagen
|
Elden är varm på grund av koldioxiden den avger.
Så, blir det kallt ute minskar koldioxiden och det verkar som att det blir kallare överallt. 9 jan, 2012 11:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen