Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 1450 1451 1452 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej då mugglis, nu åkar jag till stan!

9 jan, 2012 10:55

Borttagen

Avatar


^
^ haha, det hoppas jag med! XD

9 jan, 2012 10:56

Borttagen

Avatar


Är det värt att köpa lösnaglar?

9 jan, 2012 10:56

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är det värt att köpa lösnaglar?


JA!! Lösnaglar is the shiet.


Iaf om man som jag har tunna, fula naglar där ingen har samma form som de andra. Och som bara bryts av hela tiden.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

9 jan, 2012 10:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Borttagen:
Är det värt att köpa lösnaglar?


JA!! Lösnaglar is the shiet.


Iaf om man som jag har tunna, fula naglar där ingen har samma form som de andra. Och som bara bryts av hela tiden.


Men liksom, är de inte jobbiga att skriva med och sånt där? :O

9 jan, 2012 11:00

Li
Biträdande rektor

Avatar


Nu har vi fixat vloggen Nu beordrar jag alla att titta!

without something there is no nothing

9 jan, 2012 11:02

EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Borttagen:
Är det värt att köpa lösnaglar?


JA!! Lösnaglar is the shiet.


Iaf om man som jag har tunna, fula naglar där ingen har samma form som de andra. Och som bara bryts av hela tiden.


Men liksom, är de inte jobbiga att skriva med och sånt där? :O


jag har aldrig haft lösnaglar hehe.
orkar inte med långa naglar. klipper mina hela tiden, eftersom de växer som ogräs

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

9 jan, 2012 11:03

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Borttagen:
Är det värt att köpa lösnaglar?


JA!! Lösnaglar is the shiet.


Iaf om man som jag har tunna, fula naglar där ingen har samma form som de andra. Och som bara bryts av hela tiden.


Men liksom, är de inte jobbiga att skriva med och sånt där? :O


Jag tycker inte det. I början är det ovant, men om du köper bra naglar, (gärna bara nageltippar de sitter bättre) så kommer du snart vänja dig, då de inte ramlar av så lätt. ^_^

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

9 jan, 2012 11:16

Borttagen

Avatar


jag kom precis på att jag skriver en berättelse om Voldie *-*

9 jan, 2012 11:37

Borttagen

Avatar


Elden är varm på grund av koldioxiden den avger.
Så, blir det kallt ute minskar koldioxiden och det verkar som att det blir kallare överallt.

9 jan, 2012 11:38

1 2 3 ... 1450 1451 1452 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.