Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wrackspurt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Obliviate_: Värst vad alla lägger sig tidigt numer.. inte alltid. Beror på antar jag. Ibland kan man bara inte slita sig från datorn, ibland kan det bli tråkigt och... när klockan slår 1, då blir det alltid tråkigt, för då stänger mitt internet av sig. Det är alltid lika irriterande. Varför stänger det av sig? :O Åh, det är en dum inställning papppa har gjort. TÄnk dig själv att man sitter och skriver på ett lågnt inlägg i nått rollspel, och sedan, om klockan blir något litet över ett- så kan man inte skicka det! o.o Mjo, drygt D: Dom vill väll att du ska sova i tid eller nått, dina föräldrar yeees... fast om jag ska vara ärlig så tror jag det kan vara för hans egen skull, så att han själv ska komma ihåg att sova. Till vissa delar är min pappa verkligen som en tonåring... >.< Don't worry, you are just as sane as I am. 29 aug, 2012 22:52 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Obliviate_: Värst vad alla lägger sig tidigt numer.. inte alltid. Beror på antar jag. Ibland kan man bara inte slita sig från datorn, ibland kan det bli tråkigt och... när klockan slår 1, då blir det alltid tråkigt, för då stänger mitt internet av sig. Det är alltid lika irriterande. Varför stänger det av sig? :O Åh, det är en dum inställning papppa har gjort. TÄnk dig själv att man sitter och skriver på ett lågnt inlägg i nått rollspel, och sedan, om klockan blir något litet över ett- så kan man inte skicka det! o.o Mjo, drygt D: Dom vill väll att du ska sova i tid eller nått, dina föräldrar yeees... fast om jag ska vara ärlig så tror jag det kan vara för hans egen skull, så att han själv ska komma ihåg att sova. Till vissa delar är min pappa verkligen som en tonåring... >.< Haha, okej Asså din visningsbild är läskig xD 29 aug, 2012 22:54 |
|
Frivolt
Elev |
Heej!
Va gör folket? 29 aug, 2012 22:57 |
|
themarauder
Lärare |
29 aug, 2012 22:58 |
|
Frivolt
Elev |
Aw Jag ser på The Real L Word : ) 29 aug, 2012 23:00 |
|
Lavender.Brown
Elev |
Försöker förstå hur man citerar! *dum*
Annars lyssnar jag på Håkan Hellström och häller i mig iste ♥ Varför har du ångest marauder? 29 aug, 2012 23:00 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Frivolt: Aw Jag ser på The Real L Word : ) tack ♥ Vad handlar det om? =) =) - just like themarauder 29 aug, 2012 23:01 |
|
Wrackspurt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Obliviate_: Värst vad alla lägger sig tidigt numer.. inte alltid. Beror på antar jag. Ibland kan man bara inte slita sig från datorn, ibland kan det bli tråkigt och... när klockan slår 1, då blir det alltid tråkigt, för då stänger mitt internet av sig. Det är alltid lika irriterande. Varför stänger det av sig? :O Åh, det är en dum inställning papppa har gjort. TÄnk dig själv att man sitter och skriver på ett lågnt inlägg i nått rollspel, och sedan, om klockan blir något litet över ett- så kan man inte skicka det! o.o Mjo, drygt D: Dom vill väll att du ska sova i tid eller nått, dina föräldrar yeees... fast om jag ska vara ärlig så tror jag det kan vara för hans egen skull, så att han själv ska komma ihåg att sova. Till vissa delar är min pappa verkligen som en tonåring... >.< Haha, okej Asså din visningsbild är läskig xD Åh tycker du det? taaack (haha) har målat den själv, även om jag... ja... utgick ifrån läskiga Loki ♥ Don't worry, you are just as sane as I am. 29 aug, 2012 23:06 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Aw Jag ser på The Real L Word : ) tack ♥ Vad handlar det om? =) ♥ Det handlar om ett gäng lesbiska tjejer o deras vardag typ Ett av mina favoritpar gjorde just slut me varandra 29 aug, 2012 23:09 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Aw Jag ser på The Real L Word : ) tack ♥ Vad handlar det om? =) ♥ Det handlar om ett gäng lesbiska tjejer o deras vardag typ Ett av mina favoritpar gjorde just slut me varandra Haha åh själv ser jag på the nanny - haha. Känner mig så "efter" =) - just like themarauder 29 aug, 2012 23:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen