Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1450 1451 1452 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Wrackspurt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Wrackspurt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Wrackspurt:
Skrivet av Obliviate_:
Värst vad alla lägger sig tidigt numer..

inte alltid. Beror på antar jag. Ibland kan man bara inte slita sig från datorn, ibland kan det bli tråkigt och... när klockan slår 1, då blir det alltid tråkigt, för då stänger mitt internet av sig. Det är alltid lika irriterande.


Varför stänger det av sig? :O

Åh, det är en dum inställning papppa har gjort. TÄnk dig själv att man sitter och skriver på ett lågnt inlägg i nått rollspel, och sedan, om klockan blir något litet över ett- så kan man inte skicka det! o.o


Mjo, drygt D: Dom vill väll att du ska sova i tid eller nått, dina föräldrar

yeees... fast om jag ska vara ärlig så tror jag det kan vara för hans egen skull, så att han själv ska komma ihåg att sova. Till vissa delar är min pappa verkligen som en tonåring... >.<

Don't worry, you are just as sane as I am.

29 aug, 2012 22:52

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Wrackspurt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Wrackspurt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Wrackspurt:
Skrivet av Obliviate_:
Värst vad alla lägger sig tidigt numer..

inte alltid. Beror på antar jag. Ibland kan man bara inte slita sig från datorn, ibland kan det bli tråkigt och... när klockan slår 1, då blir det alltid tråkigt, för då stänger mitt internet av sig. Det är alltid lika irriterande.


Varför stänger det av sig? :O

Åh, det är en dum inställning papppa har gjort. TÄnk dig själv att man sitter och skriver på ett lågnt inlägg i nått rollspel, och sedan, om klockan blir något litet över ett- så kan man inte skicka det! o.o


Mjo, drygt D: Dom vill väll att du ska sova i tid eller nått, dina föräldrar

yeees... fast om jag ska vara ärlig så tror jag det kan vara för hans egen skull, så att han själv ska komma ihåg att sova. Till vissa delar är min pappa verkligen som en tonåring... >.<


Haha, okej Inte helt ovanligt har jag hört ;D

Asså din visningsbild är läskig xD

29 aug, 2012 22:54

Frivolt
Elev

Avatar


Heej! *Hoppar in i denna tråd bara sådär, så busigt av mig *

Va gör folket?



29 aug, 2012 22:57

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Heej! *Hoppar in i denna tråd bara sådär, så busigt av mig *

Va gör folket?



Försöker dämpa min ångest

Vad gör du? =)

=) - just like themarauder

29 aug, 2012 22:58

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Heej! *Hoppar in i denna tråd bara sådär, så busigt av mig *

Va gör folket?



Försöker dämpa min ångest

Vad gör du? =)



Aw Hoppas det går bra ♥ Ångest är aldrig roligt!! *Krama om*

Jag ser på The Real L Word : )

29 aug, 2012 23:00

Lavender.Brown
Elev

Avatar


Försöker förstå hur man citerar! *dum*

Annars lyssnar jag på Håkan Hellström och häller i mig iste ♥

Varför har du ångest marauder?

29 aug, 2012 23:00

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Heej! *Hoppar in i denna tråd bara sådär, så busigt av mig *

Va gör folket?



Försöker dämpa min ångest

Vad gör du? =)



Aw Hoppas det går bra ♥ Ångest är aldrig roligt!! *Krama om*

Jag ser på The Real L Word : )

tack ♥

Vad handlar det om? =)

=) - just like themarauder

29 aug, 2012 23:01

Wrackspurt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Wrackspurt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Wrackspurt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Wrackspurt:
Skrivet av Obliviate_:
Värst vad alla lägger sig tidigt numer..

inte alltid. Beror på antar jag. Ibland kan man bara inte slita sig från datorn, ibland kan det bli tråkigt och... när klockan slår 1, då blir det alltid tråkigt, för då stänger mitt internet av sig. Det är alltid lika irriterande.


Varför stänger det av sig? :O

Åh, det är en dum inställning papppa har gjort. TÄnk dig själv att man sitter och skriver på ett lågnt inlägg i nått rollspel, och sedan, om klockan blir något litet över ett- så kan man inte skicka det! o.o


Mjo, drygt D: Dom vill väll att du ska sova i tid eller nått, dina föräldrar

yeees... fast om jag ska vara ärlig så tror jag det kan vara för hans egen skull, så att han själv ska komma ihåg att sova. Till vissa delar är min pappa verkligen som en tonåring... >.<


Haha, okej Inte helt ovanligt har jag hört ;D

Asså din visningsbild är läskig xD

Åh tycker du det? taaack (haha) har målat den själv, även om jag... ja... utgick ifrån läskiga Loki ♥

Don't worry, you are just as sane as I am.

29 aug, 2012 23:06

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Heej! *Hoppar in i denna tråd bara sådär, så busigt av mig *

Va gör folket?



Försöker dämpa min ångest

Vad gör du? =)



Aw Hoppas det går bra ♥ Ångest är aldrig roligt!! *Krama om*

Jag ser på The Real L Word : )

tack ♥

Vad handlar det om? =)





Det handlar om ett gäng lesbiska tjejer o deras vardag typ Mycket kärlek men vääääldigt mycket drama också ^_^
Ett av mina favoritpar gjorde just slut me varandra Så sorgligt...

29 aug, 2012 23:09

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Heej! *Hoppar in i denna tråd bara sådär, så busigt av mig *

Va gör folket?



Försöker dämpa min ångest

Vad gör du? =)



Aw Hoppas det går bra ♥ Ångest är aldrig roligt!! *Krama om*

Jag ser på The Real L Word : )

tack ♥

Vad handlar det om? =)





Det handlar om ett gäng lesbiska tjejer o deras vardag typ Mycket kärlek men vääääldigt mycket drama också ^_^
Ett av mina favoritpar gjorde just slut me varandra Så sorgligt...

Haha åh ¨

själv ser jag på the nanny - haha. Känner mig så "efter"

=) - just like themarauder

29 aug, 2012 23:10

1 2 3 ... 1450 1451 1452 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.