Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14506 14507 14508 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
MissLollo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
gud, man vet att man är perfektionist när man lägger en kvart på att skriva önskelist titeln…på datorn…
då är jag inte ensam iaf

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

19 nov, 2013 16:51

Borttagen

Avatar


Fy... jag vill inte ut... men jag måste

19 nov, 2013 16:51

Borttagen

Avatar


bearlindo tack så mycket

19 nov, 2013 16:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av MissLollo:
Skrivet av Borttagen:
gud, man vet att man är perfektionist när man lägger en kvart på att skriva önskelist titeln…på datorn…
då är jag inte ensam iaf

vad kan man önska sig mer för kläder? (är desperat)
*Mönstrade thigts (gärna från Lindex)
*Sweater
*Nylon strumpyxor (alla regnbågens färger + svarta)
*Mönstrad kjol utan volanger
*Hoodie (gärna från Holister eller Abercrombie)
*T-shirt (inte en färgad eller med prickar och ränder!)
*Kofta
*Jeans thigts
*

19 nov, 2013 16:54

MissLollo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MissLollo:
Skrivet av Borttagen:
gud, man vet att man är perfektionist när man lägger en kvart på att skriva önskelist titeln…på datorn…
då är jag inte ensam iaf

vad kan man önska sig mer för kläder? (är desperat)
*Mönstrade thigts (gärna från Lindex)
*Sweater
*Nylon strumpyxor (alla regnbågens färger + svarta)
*Mönstrad kjol utan volanger
*Hoodie (gärna från Holister eller Abercrombie)
*T-shirt (inte en färgad eller med prickar och ränder!)
*Kofta
*Jeans thigts
*
ska du bara önska dig kläder?
hm...
ny jacka kanske?
klänning?
skor?
accesoarer? (typ halsband, armband, smink, väskor)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

19 nov, 2013 16:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av MissLollo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MissLollo:
Skrivet av Borttagen:
gud, man vet att man är perfektionist när man lägger en kvart på att skriva önskelist titeln…på datorn…
då är jag inte ensam iaf

vad kan man önska sig mer för kläder? (är desperat)
*Mönstrade thigts (gärna från Lindex)
*Sweater
*Nylon strumpyxor (alla regnbågens färger + svarta)
*Mönstrad kjol utan volanger
*Hoodie (gärna från Holister eller Abercrombie)
*T-shirt (inte en färgad eller med prickar och ränder!)
*Kofta
*Jeans thigts
*
ska du bara önska dig kläder?
hm...
ny jacka kanske?
klänning?
skor?
accesoarer? (typ halsband, armband, smink, väskor)

delar in önskelistan i olika kategorier, tack ♥♥♥

19 nov, 2013 16:59

Borttagen

Avatar

+1


Jag ska åka med kvart över bussen... jag hoppas jag har fel och att ingen buss går då så att jag inte behöver åka buss...

19 nov, 2013 17:02

Vildvittra
Elev

Avatar


Hängslebyxor
Ska du ha varje kategori i bokstavsordning och alla saker inom kategorin i bokstavsordning? xD


"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

19 nov, 2013 17:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Hängslebyxor
Ska du ha varje kategori i bokstavsordning och alla saker inom kategorin i bokstavsordning? xD


nej xD delar in typ i Fandoms, Elektronik, Kläder m.m

19 nov, 2013 17:04

Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kola:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Det känns som om jag har blod på min näsa. Jag vet att jag har blod på min näsa men när jag försöker torka bort det så kan jag inte se nått rött.. What's goin' on?


Märkligt

Jag insisterar.


OMG scary... It's probably Voldemort tryin' to freak you out.. Keep your Eyes open, my friends...
Har du pratat med någon om det? Typ någon skolsyster eller något sådant?

Nej? Det hände nu, ikväll. Känns skumt att jag inte kan se mitt eget blod när jag kan känna det rinna lite lätt på min näsa.


Ok Om det är så imorgon också borde du säga till någon

Det ska jag göra också Jag lovar på heder och samvete att jag kommer att säga till någon


OMG scary... It's probably Voldemort tryin' to freak you out.. Keep your Eyes open, my friends...

I will my friend! Voldemort är ute efter oss.. En annan läskig sak är att jag ska spela Lord Voldemort i pjäsen vi ska göra på skolan, mer creepy nu eller vadå?


OMG! You're scaring the shit out of me...

that's all I got to say

19 nov, 2013 17:06

1 2 3 ... 14506 14507 14508 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.