@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: då är jag inte ensam iaf gud, man vet att man är perfektionist när man lägger en kvart på att skriva önskelist titeln…på datorn…
19 nov, 2013 16:51 |
|
Borttagen
|
Fy... jag vill inte ut... men jag måste
19 nov, 2013 16:51 |
|
Borttagen
|
bearlindo tack så mycket
19 nov, 2013 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Borttagen: då är jag inte ensam iaf gud, man vet att man är perfektionist när man lägger en kvart på att skriva önskelist titeln…på datorn… vad kan man önska sig mer för kläder? (är desperat) *Mönstrade thigts (gärna från Lindex) *Sweater *Nylon strumpyxor (alla regnbågens färger + svarta) *Mönstrad kjol utan volanger *Hoodie (gärna från Holister eller Abercrombie) *T-shirt (inte en färgad eller med prickar och ränder!) *Kofta *Jeans thigts * 19 nov, 2013 16:54 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: ska du bara önska dig kläder?Skrivet av MissLollo: Skrivet av Borttagen: då är jag inte ensam iaf gud, man vet att man är perfektionist när man lägger en kvart på att skriva önskelist titeln…på datorn… vad kan man önska sig mer för kläder? (är desperat) *Mönstrade thigts (gärna från Lindex) *Sweater *Nylon strumpyxor (alla regnbågens färger + svarta) *Mönstrad kjol utan volanger *Hoodie (gärna från Holister eller Abercrombie) *T-shirt (inte en färgad eller med prickar och ränder!) *Kofta *Jeans thigts * hm... ny jacka kanske? klänning? skor? accesoarer? (typ halsband, armband, smink, väskor)
19 nov, 2013 16:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Borttagen: ska du bara önska dig kläder?Skrivet av MissLollo: Skrivet av Borttagen: då är jag inte ensam iaf gud, man vet att man är perfektionist när man lägger en kvart på att skriva önskelist titeln…på datorn… vad kan man önska sig mer för kläder? (är desperat) *Mönstrade thigts (gärna från Lindex) *Sweater *Nylon strumpyxor (alla regnbågens färger + svarta) *Mönstrad kjol utan volanger *Hoodie (gärna från Holister eller Abercrombie) *T-shirt (inte en färgad eller med prickar och ränder!) *Kofta *Jeans thigts * hm... ny jacka kanske? klänning? skor? accesoarer? (typ halsband, armband, smink, väskor) delar in önskelistan i olika kategorier, tack ♥♥♥ 19 nov, 2013 16:59 |
|
Borttagen
|
Jag ska åka med kvart över bussen... jag hoppas jag har fel och att ingen buss går då så att jag inte behöver åka buss...
19 nov, 2013 17:02 |
|
Vildvittra
Elev |
Hängslebyxor
Ska du ha varje kategori i bokstavsordning och alla saker inom kategorin i bokstavsordning? xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 nov, 2013 17:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Hängslebyxor Ska du ha varje kategori i bokstavsordning och alla saker inom kategorin i bokstavsordning? xD nej xD delar in typ i Fandoms, Elektronik, Kläder m.m 19 nov, 2013 17:04 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det känns som om jag har blod på min näsa. Jag vet att jag har blod på min näsa men när jag försöker torka bort det så kan jag inte se nått rött.. What's goin' on? Märkligt Jag insisterar. OMG scary... It's probably Voldemort tryin' to freak you out.. Keep your Eyes open, my friends... Har du pratat med någon om det? Typ någon skolsyster eller något sådant? Nej? Det hände nu, ikväll. Känns skumt att jag inte kan se mitt eget blod när jag kan känna det rinna lite lätt på min näsa. Ok Det ska jag göra också OMG scary... It's probably Voldemort tryin' to freak you out.. Keep your Eyes open, my friends... I will my friend! Voldemort är ute efter oss.. En annan läskig sak är att jag ska spela Lord Voldemort i pjäsen vi ska göra på skolan, mer creepy nu eller vadå? OMG! You're scaring the shit out of me... that's all I got to say 19 nov, 2013 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen