@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zenderilla
Elev |
Har precis skrivit handling på min nya berättelse så snälla kolla in den här: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36601
Alla behöver någon att älska för att må bra, och har man ingen att älska då mår man inte bra 19 nov, 2013 16:10 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Beben: Skrivet av Siriusis: Hur kommer det sig att jag alltid börja skriva något jättedramatiskt?? Typ i början på noveller etc sen blir det typ... riktigt jävla rörigt. Skriver du något nu? Jepp c: Länk? haha tyvärr så har jag det bara på dokument än så länge. Har en annan version på mugglis, fast ska snart ändra den och lägga in den "riktiga" c: Hai 19 nov, 2013 16:10 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Beben: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Beben: Skrivet av Siriusis: Hur kommer det sig att jag alltid börja skriva något jättedramatiskt?? Typ i början på noveller etc sen blir det typ... riktigt jävla rörigt. Skriver du något nu? Jepp c: Länk? haha tyvärr så har jag det bara på dokument än så länge. Har en annan version på mugglis, fast ska snart ändra den och lägga in den "riktiga" c: Okej, men länka då? 19 nov, 2013 16:11 |
|
Solkatten
Elev |
Är trött och klockan är bara fyra. What. Jag har inte gjort någonting idag heller.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 nov, 2013 16:16 |
|
Borttagen
|
Jag måste åka buss idag... Pappa, svikare! :'(
19 nov, 2013 16:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Körlektioner, grupparbete, lunch nu återstår bara att resa sig och promenera till cykelverkstaden för att hämta cykeln som nu har dubbdäck ;P Vilket språk är dem däcken översatta till Helt underbar :' 19 nov, 2013 16:21 |
|
Vildvittra
Elev |
bearlindo
Spanska Saken är den att jag inte kan spanska........tänkte inte på det ;7 Han är så bra c: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 nov, 2013 16:26 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Beben: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Beben: Skrivet av Siriusis: Hur kommer det sig att jag alltid börja skriva något jättedramatiskt?? Typ i början på noveller etc sen blir det typ... riktigt jävla rörigt. Skriver du något nu? Jepp c: Länk? haha tyvärr så har jag det bara på dokument än så länge. Har en annan version på mugglis, fast ska snart ändra den och lägga in den "riktiga" c: Okej, men länka då? http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=34618&page=1#p2207291 Hai 19 nov, 2013 16:32 |
|
Blucher
Elev |
Hahaha, docka blir huggen med en sax i bakhuvudet, får sina ögon utstuckna och blir sedan uppskuren i Philofax. "Av med kläderna!" får vi inte glömma heller, haha. Varför? Jo, för att göra en jävla lampa av dockan, som om dockor inte redan är tillräckligt creepy utan lysande ögonhålor. Åh, roligaste pysselprogrammet någonsin, hahah ♥
19 nov, 2013 16:47 |
|
Borttagen
|
gud, man vet att man är perfektionist när man lägger en kvart på att skriva önskelist titeln…på datorn…
19 nov, 2013 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen