@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
vevve_puff
Elev |
^
^du vet att alla är välkommna hit Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 9 jan, 2012 10:44 |
|
Borttagen
|
Haha.. välkommen hit ebkati, är det något du undrar så fråga bara!
Sitter och tittar på Charlie and the chocolate factory nu för typ 17:e gången, älskar den ♥ 9 jan, 2012 10:44 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 10:45 |
|
Borttagen
|
9 jan, 2012 10:48 |
|
Borttagen
|
9 jan, 2012 10:49 |
|
Borttagen
|
MizzNina fick veta vad jag drömde om inatt.
Vill du kanske tyda drömmen? eller pratar den för sig själv? O.o 9 jan, 2012 10:49 |
|
baramin
Elev |
Jag har superhicka. :@
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 9 jan, 2012 10:50 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Yes, why? De segar med att ladda upp vår video och när vi äntligen fick upp videon igår så hade de inte med slutet av anledningar vi inte ens kan förstå för slutet är ju med i filen och den är inte för lång eller så. Och nu försöker vi igen och det är bara sjukt segt och allt <//3 without something there is no nothing 9 jan, 2012 10:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Yes, why? De segar med att ladda upp vår video och när vi äntligen fick upp videon igår så hade de inte med slutet av anledningar vi inte ens kan förstå för slutet är ju med i filen och den är inte för lång eller så. Och nu försöker vi igen och det är bara sjukt segt och allt <//3 Okej...tråkigt 9 jan, 2012 10:50 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: MizzNina fick veta vad jag drömde om inatt. Vill du kanske tyda drömmen? eller pratar den för sig själv? O.o Jag sitter bara och hoppas att du är en sanndrömmare. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 10:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen