Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 1449 1450 1451 ... 30037 30038 30039
Användare Inlägg
vevve_puff
Elev

Avatar


^
^du vet att alla är välkommna hit

Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3

9 jan, 2012 10:44

Borttagen

Avatar


Haha.. välkommen hit ebkati, är det något du undrar så fråga bara!

Sitter och tittar på Charlie and the chocolate factory nu för typ 17:e gången, älskar den ♥

9 jan, 2012 10:44

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Jag hatar youtube av hela mitt hjärta. </3


Varför då?

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

9 jan, 2012 10:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Li:
Jag hatar youtube av hela mitt hjärta. </3


Varför då?

Yes, why?

9 jan, 2012 10:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Li:
Jag hatar youtube av hela mitt hjärta. </3


Varför då?

Yes, why?


Antar att det är för att de inte kan ladda upp vloggen från julbalen i kalmar

9 jan, 2012 10:49

Borttagen

Avatar


MizzNina fick veta vad jag drömde om inatt.

Vill du kanske tyda drömmen?
eller pratar den för sig själv? O.o

9 jan, 2012 10:49

baramin
Elev

Avatar


Jag har superhicka. :@

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

9 jan, 2012 10:50

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Li:
Jag hatar youtube av hela mitt hjärta. </3


Varför då?

Yes, why?


De segar med att ladda upp vår video och när vi äntligen fick upp videon igår så hade de inte med slutet av anledningar vi inte ens kan förstå för slutet är ju med i filen och den är inte för lång eller så. Och nu försöker vi igen och det är bara sjukt segt och allt <//3

without something there is no nothing

9 jan, 2012 10:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Li:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Li:
Jag hatar youtube av hela mitt hjärta. </3


Varför då?

Yes, why?


De segar med att ladda upp vår video och när vi äntligen fick upp videon igår så hade de inte med slutet av anledningar vi inte ens kan förstå för slutet är ju med i filen och den är inte för lång eller så. Och nu försöker vi igen och det är bara sjukt segt och allt <//3

Okej...tråkigt

9 jan, 2012 10:50

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
MizzNina fick veta vad jag drömde om inatt.

Vill du kanske tyda drömmen?
eller pratar den för sig själv? O.o


Jag sitter bara och hoppas att du är en sanndrömmare.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

9 jan, 2012 10:51

1 2 3 ... 1449 1450 1451 ... 30037 30038 30039

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.