Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 aug, 2012 22:19 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Borttagen: MissWentz Oh, awesome. Trivs du då? Själv började jag förra måndagen ^-^ Oh yes it did Trivs jätte bra! Nu kommer pappa och säger "filippa, klockan är mitt i natten", så jag måste gå och lägga mig... Men vi möt igen (imon kanske?). ![]()
29 aug, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: MissWentz Oh, awesome. Trivs du då? Själv började jag förra måndagen ^-^ Oh yes it did Trivs jätte bra! Nu kommer pappa och säger "filippa, klockan är mitt i natten", så jag måste gå och lägga mig... Men vi möt igen (imon kanske?). Vad bra! Godnatt på dig! Själv ska jag också sova, lång dag i skolan imorgon. 29 aug, 2012 22:22 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: MissWentz Oh, awesome. Trivs du då? Själv började jag förra måndagen ^-^ Oh yes it did Trivs jätte bra! Nu kommer pappa och säger "filippa, klockan är mitt i natten", så jag måste gå och lägga mig... Men vi möt igen (imon kanske?). Vad bra! Godnatt på dig! Själv ska jag också sova, lång dag i skolan imorgon. Man måse ju vara pigg i skolan. ![]()
29 aug, 2012 22:25 |
|
Obliviate_
Elev |
Värst vad alla lägger sig tidigt numer..
29 aug, 2012 22:28 |
|
Wrackspurt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Värst vad alla lägger sig tidigt numer.. inte alltid. Beror på antar jag. Ibland kan man bara inte slita sig från datorn, ibland kan det bli tråkigt och... när klockan slår 1, då blir det alltid tråkigt, för då stänger mitt internet av sig. Det är alltid lika irriterande. Don't worry, you are just as sane as I am. 29 aug, 2012 22:34 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Obliviate_: Värst vad alla lägger sig tidigt numer.. inte alltid. Beror på antar jag. Ibland kan man bara inte slita sig från datorn, ibland kan det bli tråkigt och... när klockan slår 1, då blir det alltid tråkigt, för då stänger mitt internet av sig. Det är alltid lika irriterande. Varför stänger det av sig? :O 29 aug, 2012 22:35 |
|
Wrackspurt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Obliviate_: Värst vad alla lägger sig tidigt numer.. inte alltid. Beror på antar jag. Ibland kan man bara inte slita sig från datorn, ibland kan det bli tråkigt och... när klockan slår 1, då blir det alltid tråkigt, för då stänger mitt internet av sig. Det är alltid lika irriterande. Varför stänger det av sig? :O Åh, det är en dum inställning papppa har gjort. TÄnk dig själv att man sitter och skriver på ett lågnt inlägg i nått rollspel, och sedan, om klockan blir något litet över ett- så kan man inte skicka det! o.o Don't worry, you are just as sane as I am. 29 aug, 2012 22:39 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Obliviate_: Värst vad alla lägger sig tidigt numer.. inte alltid. Beror på antar jag. Ibland kan man bara inte slita sig från datorn, ibland kan det bli tråkigt och... när klockan slår 1, då blir det alltid tråkigt, för då stänger mitt internet av sig. Det är alltid lika irriterande. Varför stänger det av sig? :O Åh, det är en dum inställning papppa har gjort. TÄnk dig själv att man sitter och skriver på ett lågnt inlägg i nått rollspel, och sedan, om klockan blir något litet över ett- så kan man inte skicka det! o.o Mjo, drygt D: Dom vill väll att du ska sova i tid eller nått, dina föräldrar 29 aug, 2012 22:42 |
|
Savi
Elev |
29 aug, 2012 22:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen