Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
EMELESEL: Jag vet inte om jag ska ta det där som en komplimang ...
20 sep, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
astrid.98
aww tack! ♥ 20 sep, 2012 22:15
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-20 kl. 22:19
|
|
Savi
Elev |
Bara ett litet tips på vägen, HPnerd98 ;D
Nästa gång citera inte ett inlägg med så många medlemmar i. Många av oss har inställningen att vi får meddelande varje gång vi blivit taggade/citerade, och nu var det väldigt många mugglisar som fick ett meddelande de kanske inte behövt It happens to everybody, men bara så du vet till nästa gång. Ha en riiktiigt fin kväll ^^
20 sep, 2012 22:18 |
|
Margaret
Elev |
^ HPnerd98 Tänk på att gärna inte citera sånadär inlägg, då det skickar ut mail till alla personer som är taggade.
EDIT: Savi hann före ![]()
20 sep, 2012 22:18 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av Savi: ;D Nästa gång citera inte ett inlägg med så många medlemmar i. Många av oss har inställningen att vi får meddelande varje gång vi blivit taggade/citerade, och nu var det väldigt många mugglisar som fick ett meddelande de kanske inte behövt It happens to everybody, men bara så du vet till nästa gång. Ha en riiktiigt fin kväll ^^ Jag blev ledsen Vad jag ville ha sagt med detta är (till alla) att jag håller med, citera inte inlägg med en massa användare i! Tagga medlemmen och skriv istället. Mycket, mycket enklare. I don't wanna break these chains! 20 sep, 2012 22:44 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
21 sep, 2012 10:12 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag kan väl hålla med, men jag tror faktiskt att alla som har läst det här har fattat det nu, och bara för ett sånt misstag så tycker jag inte att man behöver betona det så ofta. ENligt min personliga åsikt börjar det tillochmed bli spam att säga samma sak om och om igen, och spamm är ju inte heller särskilt bra...
Ha det bra nu allesammans, och tack att ni finns underbara mugglisar I would have died! I would have died rather than betray my friends 21 sep, 2012 14:57 |
|
HannaPanna
Elev |
Cindy AlvaRawenclaw LunaLovegood1 PotterHungerVoldy0000 Little J MissFniss ginnyw123 Dramione99 Ballong PansyParkinson♥ Ballong Bombarda LiquidLuck DarkBells harry potter fanet
Aaw... ♥ Ni är bäst
21 sep, 2012 15:48 |
|
Dramione99
Elev |
HannaPanna, tack! ♥
21 sep, 2012 15:52 |
|
Borttagen
|
HannaPanna, varje gång du taggar mig är det ju typ i den här tråden ! xD Du är för göllig c': ♥
21 sep, 2012 15:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen