Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jegli: vännen, någon sa det förut, motsatser attraherar och alla har flickvännär. Nu känns det som att du bara försöker säga emot oss när vi försöker hjälpa dig, vilket gör det svårt för oss att hjälpa dig Har alla fem verkligen flickvänner? är du helt hundra på det? Annars, om du nu gillar alla fem lika mycket, är det nog bäst att satsa på en av dem som inte har flickvän. =) alla har. har set dom tillsamans och tjeerna som dom är ihop med brukar prata om det i omklädnigs rummet. Men då kanske du skall försöka glömma dem? Om alla fem har flickvänner så är det kanske inte läge att satsa på någon av dem just nu. Du kommer säkerligen att hitta någon speciell =) vad tror du jag försöker göra? 10 maj, 2012 16:53 |
|
Borttagen
|
Elma00 Det har du inte berättat för oss. Du har endast skrivit i denna tråden och jag försöker ge dig råd baserat på det lilla jag vet om din situation.
10 maj, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Elma00 Det har du inte berättat för oss. Du har endast skrivit i denna tråden och jag försöker ge dig råd baserat på det lilla jag vet om din situation. förlåt om jag verkar otrevlig, men det här tar koll på mig. men det är inte menigen att vara elak eller så 10 maj, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Elma00 Det har du inte berättat för oss. Du har endast skrivit i denna tråden och jag försöker ge dig råd baserat på det lilla jag vet om din situation. förlåt om jag verkar otrevlig, men det här tar koll på mig. men det är inte menigen att vara elak eller så nejnejnej, du är inte otrevlig alls Det bästa är nog att bita ihop - se en kärleksfilm och snyfta lite och försöka gå vidare. Tro mig, been there done that, det finns flera fantastiska killar (även om jag nog tagit den bästa 10 maj, 2012 17:07 |
|
hyperion
Elev |
Han har blivit som vanligt igen. typ. Sådär jätte kramig med andra ord. Vet inte om jag ska skratta eller gråta (dvs. vara glad eller ledsen) över hela situationen. Självklart älskar jag att få krama honom, men hur ska jag få ut honom ur huvudet om han är såhär. Ångest.
![]()
10 maj, 2012 19:36 |
|
smartbabe
Elev |
jag tror jag är lite småkär i honom. men jag vill inte.
det hjälper inte att att han har rört mig flera gånger idag. varje gång, en svag liten gnista. såklart. problemet är att typ ingen gillar honom. han kan vara väldigt schyst och så, och jag tror att han behöver riktiga vänner. jag kan vara en av dem. för varje gång han är med andra, så är han alltid dryg och jävligt irriterande. för idag tillexempel: Spoiler: Tryck här för att visa! men jag vet inte varför jag gillar honom. mina kompisar kan ju inte få veta det, för de skulle bli äcklade, typ. de gillar inte honom något vidare heller. man kan inte komma nära honom heller... ![]()
10 maj, 2012 19:52 |
|
Amandan
Elev |
Fyfan, han skulle vara så otroligt perfekt, så underbar, om det inte var för hans livsstil.
Samtidigt kan jag inte förstå att han faktiskt är kär i mig, för ett halvår sedan hatade vi verkligen varandra.. Det enda som utbyttes mellan oss var förolämpningar, bråk av olika slag, hela tiden. nu står vi varandra jättenära. Min tumblr!
10 maj, 2012 21:18 |
|
Jegli
Elev |
Nessilini ""Det bästa är nog att bita ihop - se en kärleksfilm och snyfta lite och försöka gå vidare. Tro mig, been there done that, det finns flera fantastiska killar (även om jag nog tagit den bästa ni verkar sååå söta Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 10 maj, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jegli: "Nessilini "Det bästa är nog att bita ihop - se en kärleksfilm och snyfta lite och försöka gå vidare. Tro mig, been there done that, det finns flera fantastiska killar (även om jag nog tagit den bästa ni verkar sååå söta Vi är söta tror jag... och irriterand (a). Hahahha, Vi är typ överkära och jättetramsiga mot varandra, och gulliga samtidigt. Tar hand om varandra, pysslar om varandra och gör allt för den andra och jag vet inte vad. Soul Mates? 10 maj, 2012 22:04 |
|
Jegli
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jegli: "Nessilini "Det bästa är nog att bita ihop - se en kärleksfilm och snyfta lite och försöka gå vidare. Tro mig, been there done that, det finns flera fantastiska killar (även om jag nog tagit den bästa ni verkar sååå söta Vi är söta tror jag... och irriterand (a). Hahahha, Vi är typ överkära och jättetramsiga mot varandra, och gulliga samtidigt. Tar hand om varandra, pysslar om varandra och gör allt för den andra och jag vet inte vad. Soul Mates? Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 10 maj, 2012 22:07 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen