Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
12 sep, 2011 21:34 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Anapneo: IM BACK YOU GUYS! WEHO! Hänger du med på fest hos Fredrik? http://www.youtube.com/watch?v=-Dmq8QEKLqU LÄTT!!! nån som hänger med på fest hos Adam efteråt? http://www.youtube.com/watch?v=0ZTBwCHGW9I Nevaaah, jag ska på fest hos Mange ! http://www.youtube.com/watch?v=xoVRPngoLHM "She's buying the stairway to heaven" 12 sep, 2011 21:35
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-12 kl. 21:39
|
|
Borttagen
|
HEJ MÄNNISKOR VAR GÖR NI?
12 sep, 2011 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAG ÄR TILLBAKA, JIPPIE KAYEY!!! 12 sep, 2011 21:36 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Dearfucker ! :O
"She's buying the stairway to heaven" 12 sep, 2011 21:39 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: HEJ MÄNNISKOR VAR GÖR NI? Är på fest hos Fredrik och käkar toblerone och dricker vodka. Sj? 12 sep, 2011 21:39
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-12 kl. 21:41
|
|
Borttagen
|
AGREE!! ♥♥ 12 sep, 2011 21:39 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Hur många hänger med på fest hos Fredrik? http://www.youtube.com/watch?v=-Dmq8QEKLqU Det finns mängder av vodka och en årsförbrukning av toblerone som Mona Sahlin köpte på finlandsbåten, med skattepengarna ofc! XD JAG SKA KLART SOM TUSAN DIT! YES! ![]() 12 sep, 2011 21:40 |
|
Anapneo
Elev |
12 sep, 2011 21:41 |
|
Borttagen
|
Bara jag som faktiskt inte har hört den låten..?
12 sep, 2011 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen