TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Lawiise
Elev |
Här sitter jag och läser igenom massa konversationer. Är det meningen att man inte ska fatta något? XDXD
Hur mår alla iaf??♥ ![]()
25 okt, 2017 06:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Lawiise: Här sitter jag och läser igenom massa konversationer. Är det meningen att man inte ska fatta något? XDXD Hur mår alla iaf??♥ Haha, egentligen så är det bara shipp från Olympens Hjältar och The Trials of Apollo (En serie efter Percy Jackson serien) så jag förstår varför du blir förvirrad om du inte läst de Jag mår bra! Fast lite trött för jag vakna nyss xD Hur mår du? 25 okt, 2017 07:36 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
25 okt, 2017 14:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Om det är clownsmink så visst, men annars NEEEEEEEJ!Annie Lupin jag borde sminka dig någon gång! 25 okt, 2017 14:45 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Om det är clownsmink så visst, men annars NEEEEEEEJ! Annie Lupin jag borde sminka dig någon gång! VRF?!! Du skulle bli jättefin i smink inte clownsmink ![]() And I'm very sorry... for being awesome
25 okt, 2017 14:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Om det är clownsmink så visst, men annars NEEEEEEEJ! Annie Lupin jag borde sminka dig någon gång! VRF?!!! Du skulle bli jättefin i smink inte clownsmink FÖR JAG HATAR SMINK! (utan clownsmink) Du skulle komma bra överens med Aphrodite... 25 okt, 2017 14:49 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Om det är clownsmink så visst, men annars NEEEEEEEJ! Annie Lupin jag borde sminka dig någon gång! VRF?!!! Du skulle bli jättefin i smink inte clownsmink FÖR JAG HATAR SMINK! (utan clownsmink) Du skulle komma bra överens med Aphrodite... DU HAR SMINKAT DIG EN GÅNG I HELA DITT LIV!! Kanske ![]() And I'm very sorry... for being awesome
25 okt, 2017 14:52
Detta inlägg ändrades senast 2017-10-25 kl. 14:55
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Det var en app...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Om det är clownsmink så visst, men annars NEEEEEEEJ! Annie Lupin jag borde sminka dig någon gång! VRF?!!! Du skulle bli jättefin i smink inte clownsmink FÖR JAG HATAR SMINK! (utan clownsmink) Du skulle komma bra överens med Aphrodite... DU HAR SMINKAT DIG EN GÅNG I HELA DITT LIV!! Kanske 25 okt, 2017 14:54 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Det var en app... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Om det är clownsmink så visst, men annars NEEEEEEEJ! Annie Lupin jag borde sminka dig någon gång! VRF?!!! Du skulle bli jättefin i smink inte clownsmink FÖR JAG HATAR SMINK! (utan clownsmink) Du skulle komma bra överens med Aphrodite... DU HAR SMINKAT DIG EN GÅNG I HELA DITT LIV!! Kanske Jaha... så du har aldrig använt riktigt smink? ![]() And I'm very sorry... for being awesome
25 okt, 2017 14:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: NahSkrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Det var en app... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Om det är clownsmink så visst, men annars NEEEEEEEJ! Annie Lupin jag borde sminka dig någon gång! VRF?!!! Du skulle bli jättefin i smink inte clownsmink FÖR JAG HATAR SMINK! (utan clownsmink) Du skulle komma bra överens med Aphrodite... DU HAR SMINKAT DIG EN GÅNG I HELA DITT LIV!! Kanske Jaha... så du har aldrig använt riktigt smink? 25 okt, 2017 14:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen