S.p.e.l.l (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> S.p.e.l.l (Prs)
|
Borttagen
|
Emile gick in efter och satte sig längst bak han tog upp de saker han behöve från väskan.
11 maj, 2015 16:41
|
|
Borttagen
|
"I dag ska ni lära er om sydamerika" sa Geografi läraren.
11 maj, 2015 16:43
|
|
Borttagen
|
Emile sa inget utan tänkte kommer ta ett tag innan jag lär mig Sydamerika.
11 maj, 2015 16:53
|
|
Borttagen
|
"Ni blir uppdelade två & två " sa Geografi läraren.
11 maj, 2015 16:54
|
|
Borttagen
|
Emile lyssnade uppmärksamt han hoppades dock att han slapp Jobba med Patric. Patrick skulle ändå bara låtit honom göra allt.
11 maj, 2015 17:03
|
|
Borttagen
|
"Ni får välja frivilligt vilka ni vill jobba med" sa Geografi läraren.
11 maj, 2015 17:04
|
|
Borttagen
|
Emile tänkte om jag inte vore så blyg så kunde jag ju gått fram och fråga någon han väntade lite och ville se vem som blev över.
11 maj, 2015 17:06
|
|
Borttagen
|
Sebastian beslöt sig för att fråga Emile som vanligt.
"Du Emile ska vi jobba tillsamans?" frågade Sebastian.
11 maj, 2015 17:07
|
|
Borttagen
|
" Gärna " sa Emile och log han gillade att jobba med Sebastian.
11 maj, 2015 17:09
|
|
Borttagen
|
Sebastian satte sig ner bredvid Emile.
"Juste en sak till imorgon ska två nya elever börja här i eran klass" sa Geografi läraren.
11 maj, 2015 17:10
|
Du får inte svara på den här tråden.