Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
Jag håller ögonkontakten.
"Jag vet inte vem jag vill gå med, jag måste bestämma mig för det först" säger jag.
7 apr, 2014 23:15
|
|
Borttagen
|
" Okej, Hoppas du blir lycklig.., sa jag och vände mig om
7 apr, 2014 23:16
|
|
Borttagen
|
"Tack" mumlar jag och går fram till tavlan.
7 apr, 2014 23:17
|
|
Borttagen
|
Jag gick ner för trappan.
7 apr, 2014 23:19
|
|
Borttagen
|
7 apr, 2014 23:20
|
|
Borttagen
|
Jag gick ner mot stora salen.
7 apr, 2014 23:21
|
|
Borttagen
|
(Ska han till bordet och äntligen fråga, bordet väntar XD )
Jag hinner inte svara föränn några 7:or kommer ut. Jag kliver snabbt in i uppehållsrummet.
7 apr, 2014 23:24
|
|
Borttagen
|
( Haha neej XD)
Jag satte mig vid slytherinbordet.
7 apr, 2014 23:25
|
|
Borttagen
|
(Bordet är ju där  )
Jag sjunker ner på soffan vid brasan.
7 apr, 2014 23:30
|
|
Borttagen
|
( han gillar inte bordet)
Jag spelade Trollkarlsschack med Marcus.
7 apr, 2014 23:32
|
Du får inte svara på den här tråden.