Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag och min kompis satt och lyssnade på musik då Samir och Viktor började spelas.
Hon: Jag gillar Samir mest. Jag: Varför? Hon: Jamen, Viktor ser ju ut som en ananas! Haha, jag skrattade typ ihjäl mig CX 25 jun, 2015 20:17 |
|
Hedwig96
Elev |
Kocken: ska inte de här benen vara i kors? (När han lade upp nåt kött)
Bossen: neejh, benen har man i kors när man är kissnödig 26 jun, 2015 22:30 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av smörbyttan: Min kompis: Man ska ju vara kär i ett Harry Potterfreak (oxå är man själv det), så tar man en trollstav och pekar på hjärta till den och säger "alohomora" så att hjärtat låses upp. The real key to my heart that's all I got to say 29 jun, 2015 22:54 |
|
Siiiimooooneeee
Elev |
Vi spelade kort och man skulle lägga högre än den före. Jag lägger hjärter 10 och hon lägger hjärter 7 och säger "Hjärter sju...ttio"
30 jun, 2015 01:30 |
|
Trädkatten
Elev |
"Undra om man kan ta allt katthår vi sväljer på ett år och göra en till katt av det?" - Min syrra aka the marauder cx
7 jul, 2015 18:23 |
|
Borttagen
|
min 7 årige lillebror: vad är det för låt du lyssnar på?
jag: rebel love song han: red bull love song?! 7 jul, 2015 19:06 |
|
Borttagen
|
Min mamma: sängen är ju inte alls hård, den är stenmjuk!
7 jul, 2015 23:38 |
|
Hedwig96
Elev |
Nej det är inte kallt de är bara mindre varmt - kompis
Sen ett äldre Alla våra idéer är bra, utom de dåliga...- samma kompis ...och de är sällsynta - jag 7 jul, 2015 23:48 |
|
Frivolt
Elev |
"Jag må lägga mycket pengar på mina fandoms och folk brukar klaga, men då brukar jag säga att det är väl bättre att jag lägger pengar på sånt än på tex. droger?" - kinshaw (på ett ungefär. Hon har inte sagt exakt så men typ nästan. Tyckte det va så klockrent)
"Om jag inte hittar någon vän som älskar One direction eller pretty little liars gör jag dem till fans" - kinshaw 11 jul, 2015 15:12 |
|
Borttagen
|
"Alltså jag vill vara en av de där som vaknar klockan sju på morgonen varje dag på sommarlovet och går ut, men vem fan orkar när det finns så mycket bättre saker man kan slösa sin tid på." - Evelina
"Och vad skulle det vara då?" - Jag "Kebab. McDonalds. Subway. Chicken nuggets och Cola! Sourcream chips, alltså Tessa behöver jag säga mer?" - Evelina 16 jul, 2015 00:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen