Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
reckless
Elev |
Dansa Pausa
CharmBlood26477 @ Pottermore 26 sep, 2012 06:55 |
|
Ladusvalan
Elev |
Även om båda låtarna numer är fruktansvärt uttjatade (de blir ofta de när radion insett deras popularitet) måste jag nog ändå välja Dansa pausa, eftersom den låten var bäst från början. Call me maybe är också helt okej, men jag blir mer glad av Dansa pausa.
Resultat i gårdagens antingen-eller: 17-10 till Dansa pausa! OBS! Ny fråga i första inlägget, precis som vanligt ... 26 sep, 2012 08:08 |
|
EmahS
Elev |
26 sep, 2012 08:30 |
|
Borttagen
|
Lätt, klänning! För att klänningar kan vara mycket vackrare och jag tycker inte om att bära kjol för jag är alltid rädd att den ska åka upp. Så ja, klänning blir det! ♥
____________________________________________ Pigfarts is real! 26 sep, 2012 08:35 |
|
Ginny00
Elev |
Klänning.
26 sep, 2012 09:38 |
|
M00NSTER
Elev |
26 sep, 2012 09:45 |
|
J-star Black
Elev |
26 sep, 2012 09:57 |
|
Irah
Elev |
26 sep, 2012 09:59 |
|
MizzNina
Elev |
Kjol. Helt klart.
Älskar kjolar och halva garderoben är full av dem. Jag gillar visserligen klänningar också. Men kjolar är bättre, för man kan göra en ny look beroende på vad för tröja, man väljer att sätta till... Klänning är lite begränsande.... "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 26 sep, 2012 10:08 |
|
Borttagen
|
Gaaaaah, jag vet inte...... :s Det beror helt på. Får man svara byxor? ^^
26 sep, 2012 10:13 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen