The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^Okej :3
25 feb, 2012 19:32 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Roberta_01: Jag är inte medlem, men kan hjälpa till med Eskil-bombandet! det får du gärna men varför inte bli medlem!!! Skrivet av djurgalen_99: vad säger ni?? får jag joina the flum side elr inte?? Jag skulle kunna vara det klarrosa trollet från det neongröna landet!! jag är ordförande så jag kan nog bestämma det och för mig får du det men det är carro som ska skriva in dig på förstasidan. Hon blir nog inne om ett tag, annars på måndag.
25 feb, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: har set å¨dom sen i går kväl Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: avatar den sista luft bändaren har köpta alla dvder på sv Skrivet av Borttagen: har set på en film serie i 16 timar i sträck O_O Vad har du sett? Jaha! O_O 25 feb, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
Jag kommer vara borta en hel vecka. Vi ska till Kajana och åka slalom. Jag kommer sakna alla flummisar här ♥
Lova att berätta exakt allt vad jag har missat när jag varit borta, okej? 26 feb, 2012 09:57 |
|
Borttagen
|
Ska du åka Slalom? det gjorde jag i måndags
Jag älskar att åka slalom 26 feb, 2012 10:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ska du åka Slalom? det gjorde jag i måndags Jag älskar att åka slalom Ja, vi ska åka slalom! Det är inte riktigt det roligaste jag vet, men det går... 26 feb, 2012 10:25 |
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Jag ska kolla på mello. (shit, jag hade helt glömt att det var lördag) Jag har gått här hemma hela dagen och längtat till imorgon, för då är det lördag... X) Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av Luna.Lovegood: Väldigt vad många från Finland det var här. Lite alone, här borta i Sverige, i närheten av Göteborg... jag är svenne med dig Skönt att det är ngn mer som är svensk, iaf. Jag är svensk! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: NU KAN VI VÄL BOMBA ANSLAGSTAVLAN MED ESKIL-BILDER!!?? Jag har redan en bild på Eskil på anslagstavlan.... Ni kan kopiera Eskil från min formsignatur. För ni som inte vet hur man gör: 1. Kopiera detta: [imgX]http://i40.tinyXpic.com/vrrq4w.jpg[/img] (ta bort alla X) 2. Gå till anslags tavlan och klistra in detdär ^ 3. Klart! Ok, jag gör det. Känns som om min lilla Eskil har blivit lite poppis... BRAAA! Någon mer? JAG! Haha, lite efter
26 feb, 2012 11:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska du åka Slalom? det gjorde jag i måndags Jag älskar att åka slalom Ja, vi ska åka slalom! Det är inte riktigt det roligaste jag vet, men det går... aha!! jag älskar det! jag gjorde det första gången i år! 26 feb, 2012 14:10 |
|
Borttagen
|
nnanananannananaananna mmamamama kaakakakakakak *nynar*
26 feb, 2012 14:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska du åka Slalom? det gjorde jag i måndags Jag älskar att åka slalom Ja, vi ska åka slalom! Det är inte riktigt det roligaste jag vet, men det går... aha!! jag älskar det! jag gjorde det första gången i år! Jag har aldrig åkt slalom men jag skulle villa prova! 26 feb, 2012 14:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen