Vilken färg har du på din tröja?
Forum > Quidditchplanen > Vilken färg har du på din tröja?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TacosPanda
Elev |
14 aug, 2012 10:43 |
|
Lunah~
Elev |
14 aug, 2012 11:01 |
|
PotterHunger
Elev |
Grå :s
Läs min profil för info... 14 aug, 2012 11:21 |
|
ernin
Elev |
14 aug, 2012 11:22 |
|
Seriously
Elev |
Just nu har jag på mig en tjocktröja i översize, jättemysig. Den köpte jag när jag var i Florida, vilket förklarar att det står Florida på den.
Men frågan var ju förstås vilken färg man har på tröjan... Den är grå, och själva trycket är blått och rött (USA's flagga finns med!). Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 14 aug, 2012 12:27 |
|
Hp Luna
Elev |
14 aug, 2012 12:28 |
|
aggsih
Elev |
Svart
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 17 aug, 2012 22:21 |
|
PotterHunger
Elev |
Vit
Läs min profil för info... 17 aug, 2012 22:22 |
|
evut
Elev |
Röd/rosa
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
17 aug, 2012 22:22 |
|
MissFniss
Elev |
23 aug, 2012 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen