@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av ebkati: Tror/hoppas jag kommer trivas, verkar väldigt bra i alla fall! It is! You won't regret this!!
9 jan, 2012 10:29 |
|
Borttagen
|
^ jodå, tro mig, jag trivs här som bara den!
var osäker på om jag ens vågade prata med någon här i början, men ser man på ^^ en sak vet jag, join the dark side! 9 jan, 2012 10:29 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av ebkati: Tror/hoppas jag kommer trivas, verkar väldigt bra i alla fall! Det kommer du med all säkerhet. Alla är väldigt trevliga här. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 10:32 |
|
Sovsvampen
Elev |
9 jan, 2012 10:36 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 10:36 |
|
Borttagen
|
^
^ well of course we are 9 jan, 2012 10:37 |
|
ebkati
Elev |
Alla verkar himla snälla (+alltid bra när folk pratar harry potter), så det blir nog bra
http://remuslupiin.tumblr.com/ 9 jan, 2012 10:38 |
|
joel9324
Elev |
9 jan, 2012 10:38 |
|
ebkati
Elev |
9 jan, 2012 10:43 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag hatar youtube av hela mitt hjärta. </3
without something there is no nothing 9 jan, 2012 10:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen