Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Gellert Luna Dumbledore
Elev |
har inte varit på BUP på hela sommaren och detta håller inte.
har googlat hur mycket alvedon en behöver ta för att få en överdos. och snart kommer pappa fatta att jag har börjat hetsäta igen. fanfanfan. 12 aug, 2014 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Usch, tänk om man bara kunde stänga in sig och slippa möta världen varje dag. Vill verkligen inte jobba, men man måste. Och jag både har ett jobb och skall söka ett nytt men gawd.. jag vill bara lägga in mig någonstans och få vara. Då är vi två D: Ska vi ta varandra i handen och gräva ner oss i nån trevlig liten grop och bara äta gott och se film/serier hela dagarna? Eller.. det är inte så att jag absolut inte vill jobba. Men jag orkar inte med all stress och flängandet när man söker + har ett annat jobb. Är så trött på all fokus på arbete, jag vill ha tid till andra saker också! Träning, skrivande, att hinna fika med någon utan att tänka på att man måste hem och HINNA HINNA HINNA, innan man skall lägga sig för att gå till jobbet. Känner mig förslavad. Jaa, känner igen det där D: Är iofs arbetslös just nu men blir bara stressad av pressen att ha ett jobb. Och att man typ "måste" ta första bästa för att det är så svårt att få jobb idag.... Hatar den stressen D: Tycker vi kan gräva ner oss en stund, sen tar vi och skaffar oss vårat drömjobb som är noll stress och så vi kan va glada Eller hur, man borde njuta av att vara arbetslös istället, men det har helt motsatt effekt. Skulle man koppla av för en sekund ens skulle folk tycka att man var lat som inte kämpade med jobbsökandet. BLÄ 12 aug, 2014 21:56 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
Alla ni är fina ok glöm inte det.
12 aug, 2014 22:14 |
|
yerAwizardThea
Elev |
12 aug, 2014 23:32 |
|
Borttagen
|
Jag har ångest för att jag inte är tillräckligt social med de jag delar boende med. Har så sjukt svårt att lära känna folk och jag orkar bara sitta med och byta några ord då och då och bara det är ett väldigt stort framsteg för mig. Men nu har jag för mig att de tycker att jag är tråkig och osocial och jag känner att jag borde anstränga mig ännu mer än jag redan gör och jag känner så extrem prestationsångest
12 aug, 2014 23:34 |
|
Fellrendión
Elev |
12 aug, 2014 23:39 |
|
yerAwizardThea
Elev |
12 aug, 2014 23:41 |
|
Fellrendión
Elev |
12 aug, 2014 23:46 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Helt fantastiskt! Skrivet av yerAwizardThea: Ja! Hon säger sakerna som jag tänker ungefär ^^ Denna är också bra:
12 aug, 2014 23:52 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har ångest för att jag inte är tillräckligt social med de jag delar boende med. Har så sjukt svårt att lära känna folk och jag orkar bara sitta med och byta några ord då och då och bara det är ett väldigt stort framsteg för mig. Men nu har jag för mig att de tycker att jag är tråkig och osocial och jag känner att jag borde anstränga mig ännu mer än jag redan gör och jag känner så extrem prestationsångest Jag är så också, vill lära känna folk men tycker det är jättesvårt att vara social. Men ta det i din egen takt och glöm inte att du duger som du är! 12 aug, 2014 23:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen