@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag sitter och gör konstiga ljud, azum
9 jan, 2012 09:03 |
|
Borttagen
|
JOIN THE BRIGHT SIDE!
9 jan, 2012 09:04 |
|
MizzNina
Elev |
Det ser väldigt svenskt och patriotiskt ut bland de av mina vänner som är online.
Det är bara Hufflare och Ravenclaw:are inloggade av mina vänner just nu. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 10:00
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 9 kl. 11:58
|
|
LoonyMe
Elev |
Jag har sovit femton timmar i natt:o
Fast jag sov tre timmar förra natten. Jag hade HP-maraton..
9 jan, 2012 10:10 |
|
MizzNina
Elev |
Så nu blev det väldigt färgglatt bland "Inloggade vänner" ^_^.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 10:15 |
|
Borttagen
|
jag hade världens awesomigaste dröm, och blev så ledsen för att det visade sig att det bara var en dröm.
fml :c 9 jan, 2012 10:18 |
|
ebkati
Elev |
9 jan, 2012 10:22 |
|
Borttagen
|
^ hej på dig, I know the feeling D:
du vänjer dig efter ett tag, och så 9 jan, 2012 10:23 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av ebkati: Känns alltid lika jobbigt att komma ny till ett forum, men hej folk! Väääälkommen! Du kommer att känna dig hemma snart!
9 jan, 2012 10:24 |
|
ebkati
Elev |
9 jan, 2012 10:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen