Vad tänker du på när du ser PÖD's profilbild?
Forum > Quidditchplanen > Vad tänker du på när du ser PÖD's profilbild?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bokmalen
Elev |
Konstnärligt
7 nov, 2014 18:14 |
|
Borttagen
|
7 nov, 2014 18:19 |
|
Bokmalen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, jo det ska jag nog! Harry Potter första året Bokmalen Fixa gärna en bild, det blir mer personligt då Jag tänker på Malfoy (ganska självklart) 7 nov, 2014 18:21 |
|
Chaemy
Elev |
7 nov, 2014 18:21 |
|
Borttagen
|
7 nov, 2014 18:23 |
|
Bokmalen
Elev |
Done
7 nov, 2014 18:34 |
|
Borttagen
|
SlytherinSnake Låt henne bestämma själv när hon ska byta profilbild och om hon nu vill det. Tänkte bara säga det. c;
SVAMPBOB FYRKANT cc: 7 nov, 2014 18:51 |
|
Borttagen
|
Luna_rav Nu var det mellan mig och Bokmalen den konversationen handlade om.
Du får ursäkta mig men jag såg inte ditt namn i den konversationen sen tidigare inlägg så håll dig utanför är du snäll. Jag försökte faktiskt vara snäll mot personen om du inte såg det eller förstod det. 7 nov, 2014 19:05 |
|
Borttagen
|
SlytherinSnake Nej, ni kanske inte taggade mig. Men det betyder inte att jag inte får kommentera, jag vet att du inte sa något elakt, men låt henne bestämma när hon ska byta profilbild. Det är faktiskt hennes ensak, man ska inte be en göra något för att det ska bli lättare för en själv, när det faktiskt är henne det handlar om. Men haha, jag överreagerar, det handlar om en bild. Men Jag tänkte bara säga att det är hennes ensak.
Malfoy familjen c: 7 nov, 2014 19:20 |
|
Vildvittra
Elev |
Dora utforskaren xD
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 nov, 2014 19:29 |
Forum > Quidditchplanen > Vad tänker du på när du ser PÖD's profilbild?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen