Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1447 1448 1449 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Seriously
Jag kom hem från sån idag! Hade också roligt!

Vad gjorde ni? ^^

29 aug, 2012 19:07

Solkatten
Elev

Avatar


Det blir tårta ikväll. ( Hoppas bara det är en god, eheh. Kräsentjej.se. )

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 aug, 2012 19:08

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Seriously
Jag kom hem från sån idag! Hade också roligt!

Vad gjorde ni? ^^

Åh, vad kul! Vi gjorde väldigt mycket aktiviteter, mycket samarbetsövningar och så, bl.a. bygga en flotte och ta sig runt i en bana i havet med den (mitt lag vann!), paddla kanot, femkamp, utomhusbio, olika hinderbanor etc. men vi har även fått tid över för att bada och spela en himla massa kort! Dessutom var det fest igårkväll. Först var det sittning, sedan fick vi besök av en komiker och slutligen var det disco. Riktigt roligt var det, har lärt känna så många nya från de olika programmen!
Vad gjorde ni då?

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

29 aug, 2012 19:12

Borttagen

Avatar


Seriously
Det låter jätteawesome!

Vi var estetiska programmet, el programmet och restaurang & livsmedel programmet. Först gick vi 6 km i skogen för att komma fram till stugorna. Vi fick lunch och sen hade vi en timme ledig för oss själva, vi satt mest och försökte hitta täckning då. Sen hade vi samarbetsövningar. Verkligen jätteroligt! Vi är bara sju stycken i klassen, så det gick smidigt! vi vann i allting. Vi fick först skicka två plåtburkar runt i cirkel med hjälp av fötter, sen skulle vi lösa pussel (skriva ett T, fixa en kvadrat och en pil), gissa vilket ord läraren menar och ställa oss i rad så att våra tröjor stavar till ordet typ. Och så hade vi typ... vet inte vad det heter, men man blåser i ett rör och så ska man sikta på en tavla, så kommer det pilar och lite till som är svårt att förklara. Sen hade vi lite tid för oss själva igen och efter det grillade vi! hade en trubadur hos oss, och sen fick vi gå och sova, men jag och min klass spelade Finns i sjön, och lärarna i köket undrade om bordet inte går sönder för att vi slog i det hela tiden ^^

Det var jättetrevligt

29 aug, 2012 19:17

SabinaPotter
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Det blir tårta ikväll. ( Hoppas bara det är en god, eheh. Kräsentjej.se. )


TÅRTA! GE MIG

Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång

29 aug, 2012 21:49

Ms.Markus
Elev

Avatar


Slipper skolan imorn! Yeey...! (har knappt gått en vecka och är redan trött på den)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F429721c25a7be8c8b8cc3a11babad36d%2Ftumblr_mlgfxjBIJS1s73np6o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m72bratYog1rp7i4y.gif

29 aug, 2012 21:50

Frivolt
Elev

Avatar


Vare nån som sa tårta?!?!??! NÅN sa tårta!!! :O :O :O

Jag vill också ha tårta

29 aug, 2012 21:51

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Ms.Markus:
Slipper skolan imorn! Yeey...! (har knappt gått en vecka och är redan trött på den)

Haha, jag också xd känns som om jag har gått en evighet.

=) - just like themarauder

29 aug, 2012 21:52

Ms.Markus
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Ms.Markus:
Slipper skolan imorn! Yeey...! (har knappt gått en vecka och är redan trött på den)

Haha, jag också xd känns som om jag har gått en evighet.


Håller med fullständigt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F429721c25a7be8c8b8cc3a11babad36d%2Ftumblr_mlgfxjBIJS1s73np6o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m72bratYog1rp7i4y.gif

29 aug, 2012 21:54

Borttagen

Avatar


Hey guys :3

29 aug, 2012 21:55

1 2 3 ... 1447 1448 1449 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.