Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 aug, 2012 19:07 |
|
Solkatten
Elev |
Det blir tårta ikväll.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 aug, 2012 19:08 |
|
Seriously
Elev |
Åh, vad kul! Vi gjorde väldigt mycket aktiviteter, mycket samarbetsövningar och så, bl.a. bygga en flotte och ta sig runt i en bana i havet med den (mitt lag vann!), paddla kanot, femkamp, utomhusbio, olika hinderbanor etc. men vi har även fått tid över för att bada och spela en himla massa kort! Dessutom var det fest igårkväll. Först var det sittning, sedan fick vi besök av en komiker och slutligen var det disco. Riktigt roligt var det, har lärt känna så många nya från de olika programmen! Vad gjorde ni då? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 29 aug, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Seriously
Det låter jätteawesome! Vi var estetiska programmet, el programmet och restaurang & livsmedel programmet. Först gick vi 6 km i skogen för att komma fram till stugorna. Vi fick lunch och sen hade vi en timme ledig för oss själva, vi satt mest och försökte hitta täckning då. Sen hade vi samarbetsövningar. Verkligen jätteroligt! Vi är bara sju stycken i klassen, så det gick smidigt! Det var jättetrevligt 29 aug, 2012 19:17 |
|
SabinaPotter
Elev |
TÅRTA! GE MIG SÃ¥ snurra min jord igen, radion spelar vÃ¥r sÃ¥ng 29 aug, 2012 21:49 |
|
Ms.Markus
Elev |
29 aug, 2012 21:50 |
|
Frivolt
Elev |
Vare nån som sa tårta?!?!??! NÅN sa tårta!!! :O :O :O
Jag vill också ha tårta 29 aug, 2012 21:51 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ms.Markus: Slipper skolan imorn! Yeey...! (har knappt gått en vecka och är redan trött på den) Haha, jag också xd känns som om jag har gått en evighet. =) - just like themarauder 29 aug, 2012 21:52 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Ms.Markus: Slipper skolan imorn! Yeey...! (har knappt gått en vecka och är redan trött på den) Haha, jag också xd känns som om jag har gått en evighet. Håller med fullständigt! ![]()
29 aug, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
Hey guys :3
29 aug, 2012 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen