Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1447 1448 1449 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Ska till ätstörningsenheten imorgon igen.
woop, så roligt så.

11 aug, 2014 18:21

Elma00
Elev

Avatar


Jag kommer explodera. Alla känslor och tankar jag har inom mig.. Jag kan inte prata med någon, jag kan inte skriva om det. Jag vet inte. Det är för mycket att hantera.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

11 aug, 2014 21:48

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Elma00:
Jag kommer explodera. Alla känslor och tankar jag har inom mig.. Jag kan inte prata med någon, jag kan inte skriva om det. Jag vet inte. Det är för mycket att hantera.


Åh, då är vi två D: Inte för att vi säkert har samma problem men känner mig verkligen precis sådär. Har så mkt känslor och tankar och ångest som bara vill ut..snart kommer jag nog att sprängas!

Finns på uggla om du vill!

11 aug, 2014 22:29

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


.. känner mig ensam.

11 aug, 2014 23:29

Borttagen

Avatar



Usch, tänk om man bara kunde stänga in sig och slippa möta världen varje dag. Vill verkligen inte jobba, men man måste. Och jag både har ett jobb och skall söka ett nytt men gawd.. jag vill bara lägga in mig någonstans och få vara.

12 aug, 2014 00:30

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Usch, tänk om man bara kunde stänga in sig och slippa möta världen varje dag. Vill verkligen inte jobba, men man måste. Och jag både har ett jobb och skall söka ett nytt men gawd.. jag vill bara lägga in mig någonstans och få vara.


Då är vi två D:
Ska vi ta varandra i handen och gräva ner oss i nån trevlig liten grop och bara äta gott och se film/serier hela dagarna?

12 aug, 2014 10:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:

Usch, tänk om man bara kunde stänga in sig och slippa möta världen varje dag. Vill verkligen inte jobba, men man måste. Och jag både har ett jobb och skall söka ett nytt men gawd.. jag vill bara lägga in mig någonstans och få vara.


Då är vi två D:
Ska vi ta varandra i handen och gräva ner oss i nån trevlig liten grop och bara äta gott och se film/serier hela dagarna?


Eller.. det är inte så att jag absolut inte vill jobba. Men jag orkar inte med all stress och flängandet när man söker + har ett annat jobb. Är så trött på all fokus på arbete, jag vill ha tid till andra saker också! Träning, skrivande, att hinna fika med någon utan att tänka på att man måste hem och HINNA HINNA HINNA, innan man skall lägga sig för att gå till jobbet. Känner mig förslavad.

12 aug, 2014 13:49

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:

Usch, tänk om man bara kunde stänga in sig och slippa möta världen varje dag. Vill verkligen inte jobba, men man måste. Och jag både har ett jobb och skall söka ett nytt men gawd.. jag vill bara lägga in mig någonstans och få vara.


Då är vi två D:
Ska vi ta varandra i handen och gräva ner oss i nån trevlig liten grop och bara äta gott och se film/serier hela dagarna?


Eller.. det är inte så att jag absolut inte vill jobba. Men jag orkar inte med all stress och flängandet när man söker + har ett annat jobb. Är så trött på all fokus på arbete, jag vill ha tid till andra saker också! Träning, skrivande, att hinna fika med någon utan att tänka på att man måste hem och HINNA HINNA HINNA, innan man skall lägga sig för att gå till jobbet. Känner mig förslavad.



Jaa, känner igen det där D: Är iofs arbetslös just nu men blir bara stressad av pressen att ha ett jobb. Och att man typ "måste" ta första bästa för att det är så svårt att få jobb idag....

Hatar den stressen D: Tycker vi kan gräva ner oss en stund, sen tar vi och skaffar oss vårat drömjobb som är noll stress och så vi kan va glada

12 aug, 2014 13:53

Fanfiction
Elev

Avatar


JAG VILL INTE VILL INTE VILL INTE BARA KRAMA MIG OCH SÄG ATT ALLT KOMMER BLI OKEJ JAG ORKAR INTE

det är okej att inte vara okej

12 aug, 2014 14:00

Ginny00
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Fanfiction:
JAG VILL INTE VILL INTE VILL INTE BARA KRAMA MIG OCH SÄG ATT ALLT KOMMER BLI OKEJ JAG ORKAR INTE

*kram* ♥

12 aug, 2014 17:21

1 2 3 ... 1447 1448 1449 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.