Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1446 1447 1448 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Noctum
Elev

Avatar


Skrivet av Caius:
Under mindre än två månaders tid har jag lyckats vinna två tävlingar.

Nu i helgen kom jag tvåa i ena kategorin i cosplaytävlingen på Kawaiicon... Och det var liksom första gången för mig att vara med i en cosplaytävling + att min cosplay som Break liksom är min andra cosplay som jag någonsin har gjort. Så liksom, omg... Det kändes ganska... Läskigt.

OMG du måste va sjukt bra på att sy om du kom 2:a men din andra cosplay!!!!!!!

Jag har aldrig deltagit i en cosplaytävling, men om min Caitlyn-coss blir bra kanske jag gör det c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

27 aug, 2012 21:17

Borttagen

Avatar


Jag har matteläsa tills imorrn men jag har inte gjort den faaaan

27 aug, 2012 21:24

Caius
Elev

Avatar


Skrivet av Noctum:
Skrivet av Caius:
Under mindre än två månaders tid har jag lyckats vinna två tävlingar.

Nu i helgen kom jag tvåa i ena kategorin i cosplaytävlingen på Kawaiicon... Och det var liksom första gången för mig att vara med i en cosplaytävling + att min cosplay som Break liksom är min andra cosplay som jag någonsin har gjort. Så liksom, omg... Det kändes ganska... Läskigt.

OMG du måste va sjukt bra på att sy om du kom 2:a men din andra cosplay!!!!!!!

Jag har aldrig deltagit i en cosplaytävling, men om min Caitlyn-coss blir bra kanske jag gör det c:
Lol, egentligen så är jag typ sjukt nybörjare på att sy kläder... Jag sydde liksom en tunika, någon ärm som man trär på armarna som bara sitter där och en kjol under 2010 till Halloween. Inte så speciellt fint eller bra sytt för fem öre.

Min första cosplay som jag sydde i slutet av maj och början av juni nu i år var bättre än mina kläder som jag sydde till Halloween, men fortfarande inte så speciellt bra.

Och nu denna som jag har suttit och gjort är väl det bästa hitills och det känns som att jag har blivit bra nog för att våga kosta på mig lite dyrare tyger till min nästa cosplay, men jag är fortfarande långt ifrån överdrivet bra. + att jag är i behov av en ny symaskin pga att min som jag har nu är cirka 25 år gammal och gillar inte att jag använder den så mycket pga att min mamma aldrig använde den innan jag började använda den under 2009... XD

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

27 aug, 2012 21:53

themarauder
Lärare

Avatar


Buääh.. längsta håltimmen imorgon i världshistorien..

=) - just like themarauder

27 aug, 2012 22:01

Caius
Elev

Avatar


Vad kul att en person som filmade lite under Kawaiicon fick med när jag var med på fotleken utanför entrén och bokstavligt fick med när jag och Alois höll varandra i handen, hahaha.

Och imorgon ska jag vara Break igen. Fy vad kul att gå runt i Uppsala som Break när det inte är något konvent där. Ännu roligare att jag ska till arbetsförmedlingen och lämna en massa papper, som Break. Halva Uppsala kommer glömma bort vad de gör om jag går förbi och glo på mig som om jag är en utomjording.

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

27 aug, 2012 23:26

Obliviate_
Elev

Avatar


Peeps!

Nån vaken? Vad händer?

28 aug, 2012 00:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Peeps!

Nån vaken? Vad händer?

jag vaknade mitt i natten och kunde inte somna om. det här kommer bli en jobbig dag...

28 aug, 2012 04:27

Frivolt
Elev

Avatar


Jag vill inte ha tenta imorn :'( Vill inte...vill inteeeee....VILL INTE!! D:

Rädda mig nån?!

28 aug, 2012 21:16

ginny_ginny
Elev

Avatar


Hallå folket!
Händer?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m9d6b39njL1rvxye8o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F35bca0aa64e992edd68ead900ecc8344%2Ftumblr_mifr6vLOYx1qh0dg9o1_250.gif

28 aug, 2012 21:20

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
InspiredPsycho Jag ser på ghost adventures.

Själv då?


Säsong, avsnitt?
De är awesome. *tänker på alla fina stunder med serien*

Jag äter en kaka.
Eller, inte nu längre. Nu är den borta.
Väntar på att Wikipedia-Stefan bestämmer sig för att komma tillbaka från soffan framför tv:n, för att jag måste berätta en sak för honom. Och funderar lite.

Seriously
Ah, en sån där Kick-off grej? Jag ska åka på sånt på tisdag... vi får se hur det går ^^'

Ja, fast inte när man bara mår dåligt av det ju.

Ja, typ. Hade riktigt roligt!

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

29 aug, 2012 19:07

1 2 3 ... 1446 1447 1448 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.