Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nightlock
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Vill inte, vill inte, vill inte. Är rädd för att börja skolan igen, allt var så jävla perfekt när jag slutade, hade pojkvän, hade helt okej betyg och hade en bunt med vänner. Men nu när jag kommer börja igen så är jag allmänt ensam, pojkvännen var otrogen mot mig, mina kompisar har vänt ryggen mot mig och är rädd att åttan kommer vara lika jobbig som alla säger. Är rädd att när jag kommer kliva in genom skolans dörrar så kommer alla jag litade på och älskade att fortfarande vända ryggen mot mig och ignorera mig. Orkar inte, är inte alls pepp, grinar fan.. vill inte gå tillbaka, vill gömma mig i ett hörn och dö. Känner exakt samma sak. Är livrädd för att åttan ska börja och vill bara att allt ska vara som förut. Men ändå, tänk om allt blir ännu roligare i åttan? Typ, man kanske får massor av nya vänner och en pojkvän som mycket gulligare än den förra...Tycker du ska skita i alla som vänder ryggen till, äkta vänner stannar kvar. Strunta i resten, it's their loss liksom. Jag har panik för att min klass ska bli förstörd och att alla jag älskar ska sluta. Plus betygen ofc, jag skolkade ganska mycket förra året och vet inte om jag kommer kunna sluta nu och jag vill INTE gå ut nian med F i alla ämnen. Åhhh, vill inte alls börja igen. Fast jag tror ändå vi kommer gå ut åttan och ha det awesome och känna typ exakt samma sak inför nian... ![]()
10 aug, 2014 14:29 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte tillbaka till skolan.
Det finns ingenting kvar och jag känner att allting bara kommer gå åt skogen. Jag har inga vänner, typ en, men hon har sina vänner och jag hör inte dit. Känns som om ingen kommer gilla mig, att jag kommer vara ensam utan vänner tills jag slutat skolan. Aldrig i livet att jag kommer vara med mina gamla vänner, jag tror inte att någon av oss vill det. Mitt betyg var inte bra heller. Inte en enda tia. Det kommer att vara värre nu och det känns nästan som om det är omöjligt att få bättre betyg. Jag hör inte hemma här, jag vill flytta till stan och börja i en annan skola. Här accepterar folk inte en för den man är. Alla ska vara lika. Alla tjejer ska sminka sig, ska vara smala och perfekta och killarna bra på typ idrott eller röka eller något. Jag vet att man borde tänka positivt, men ibland bara fungerar det inte så. 10 aug, 2014 15:53 |
|
Frivolt
Elev |
Vill ha höst men ändå inte. Vill inte jobba, är inte kapabel till att jobba ännu. Men har inga pengar....Ibland vill jag bara att ett jobb, vilket som helst. Men vet att allt kommer att gå åt helvete då. Allt typ.... (kommer gå in i vägen igen, tro mig).
Vill vänta tills min utredning är klar, tills jag vet. Så jag kan få tips och råd av arbetsförmedlingen. Men det tar ju sån jävla tid..... Har inte tid med sånt här! Och jag är ensam, singel och vill ha nån att krama 10 aug, 2014 16:08 |
|
Fanfiction
Elev |
jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte just let it fucking end ok
det är okej att inte vara okej 10 aug, 2014 16:14 |
|
Elma00
Elev |
Jag skäms över min musiksmak. Usch, varför lyssnar jag på sådant? Varför?
jag vill bara vara normal, en normal tjej som lyssnar på normala band, inte musik där de bara skriker om död och elände. Alla driver bara med mig när de hör vilken musik jag gillar. Jag vågar inte lyssna på musik utan hörlurar hör hemma för jag vet att min familj kommer tycka att jag är konstig. Usch.
11 aug, 2014 13:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Jag skäms över min musiksmak. Usch, varför lyssnar jag på sådant? Varför? jag vill bara vara normal, en normal tjej som lyssnar på normala band, inte musik där de bara skriker om död och elände. Alla driver bara med mig när de hör vilken musik jag gillar. Jag vågar inte lyssna på musik utan hörlurar hör hemma för jag vet att min familj kommer tycka att jag är konstig. Usch. Känner igen mig. Mina föräldrar och min syster klagade hela tiden (skämtsamt visserligen, men jag var i en sån period när jag tog allt riktat åt mig på allvar). Det jag lyssnade på då var inte ens hälften så "illa" som det jag lyssnar på nu xD Då var det Evanescence, Nightwish, Within Temptation och Avrils (då senaste) Under My Skin. Nu är det Alice Cooper, All That Remains, Soilwork, In Flames, Lamb of God... Oh well, läste någonstans att de intelligentare människorna ofta är de som lyssnar på hårdrock och metal, och att det ofta är de människorna som är mer i kontakt med sina känslor. Det känns positivt så jag har slutat bry mig om vad folk tycker. Jag har aldrig varit "normal". Jag har aldrig varit "cool". Varför börja nu? Du gillar det du gillar och du kan inte tvinga dig att gilla något annat. Hellre att du är ärlig mot dig själv än försöker tvinga dig att vara något du inte är. 11 aug, 2014 13:47 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Jag skäms över min musiksmak. Usch, varför lyssnar jag på sådant? Varför? jag vill bara vara normal, en normal tjej som lyssnar på normala band, inte musik där de bara skriker om död och elände. Alla driver bara med mig när de hör vilken musik jag gillar. Jag vågar inte lyssna på musik utan hörlurar hör hemma för jag vet att min familj kommer tycka att jag är konstig. Usch. Känner igen mig. Mina föräldrar och min syster klagade hela tiden (skämtsamt visserligen, men jag var i en sån period när jag tog allt riktat åt mig på allvar). Det jag lyssnade på då var inte ens hälften så "illa" som det jag lyssnar på nu xD Då var det Evanescence, Nightwish, Within Temptation och Avrils (då senaste) Under My Skin. Nu är det Alice Cooper, All That Remains, Soilwork, In Flames, Lamb of God... Oh well, läste någonstans att de intelligentare människorna ofta är de som lyssnar på hårdrock och metal, och att det ofta är de människorna som är mer i kontakt med sina känslor. Det känns positivt så jag har slutat bry mig om vad folk tycker. Jag har aldrig varit "normal". Jag har aldrig varit "cool". Varför börja nu? Du gillar det du gillar och du kan inte tvinga dig att gilla något annat. Hellre att du är ärlig mot dig själv än försöker tvinga dig att vara något du inte är. Tack, jag behövde verkligen höra det det ♥
11 aug, 2014 14:15 |
|
weeasley
Elev |
Min farfar dog inatt
11 aug, 2014 14:34 |
|
Elma00
Elev |
Vet inte om någon här har hört talas om olyckan som inträffades i Umeå
Min kusin var han som fick de allvarliga skadorna. Han kompis, vän till hela min släkt verkar det som, dog. Är mest i chock om jag skall vara ärlig. Tänk om det var min kusin som dog och inte bara Vera. Tänk om de båda dog. Hur mår han? Va fan
11 aug, 2014 14:38 |
|
Borttagen
|
känner ibland att allt är slut. allt bara skiter sig för mig. jag känner mig ofta utanför och ingen verkar bry sig. allt går åt helvete hemma och allt jag gör är att bara oroa mig för allt, jag tänker tillbaka för mycket på allt skit jag upplevt förr. får huvudvärk och faller nästan ihop men ingen förstår mig. det blir bara för mycket och ibland vill jag bara börja om. det känns som allt är slut innan mitt liv ens har kommit igång
11 aug, 2014 15:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen